9 Mayıs 2010 Pazar

♥ AŞK ve SEVGİ SÖZLERİ ♥

Sevmek kolay olsaydı herkes severdi senin herkesi sevdiğn gibi

Bir şarkı dinle içinde adım geçsin bir şiir yaz sevgimden bahsetsin bir resim yap içine beni gizlesin bir yol çiz seni bana benide sana getirsin.

Ben,seni ne aklım ile nede kalbim ile sevdim.olurya,birgün kalp durur akıl da unutursa,ruhum ebedidr.ne durur ne de unutur...

Bigün Ayrılık Olsa Bile Kalbim Senle Kalacak Çünkü Kalp Yanlızca Aşık Olduğu Kişinin Yanında Atar.

Sen arayınca telefonum heyecandan titriyor.

Razıyım ömrümü sonsuza kadar gözlerinin büyüsüne hapsetmeye

Eğer birgün ağlamak istersen beni ara.Seni güldürmek için söz veremem ama oturur seninle birlikte ağlarım be gülüm.

Küsen biz isek neden kelimeler elele tutusmuyor.küsen onlar ise GÖZLERIN NEDEN ESKISI GIBI BAKMIYOR
Sen varya sen, ayni sigaram gibisin. Dumani gözlerin, külü dudaklarin. Yalniz aranizda bir fark var. Sigarami ben, beni ise sen yakiyorsun.

Şimdi uzaklardasın benimle değil ben ise yalnızım seninle değil adın kalbimde dilimde değil kalbim seninle içimde değil seni çok seviyorum elimde değil.

Bir nasihat: Kendine dikkat et. Bir rica: Sakın değisme! Bir Dilek : Beni unutma. Bir Yalan : Seni hiç sevmiyorum. Bir Gercek : Seni çok özlüyorum.

Bugün sana söylediğim sözlerin bir önemi yok, yarın unutursun Ama yarın kalacak tek şey, seni sevdiğimi bilmen olacak!

Keşke hep çocuk kalsam da kalbim yerine dizlerim kanasa...

Sen bir liseli ben ise seni seven bir serseri hor görme be liseli şu gördüğün serseri bir liseli eseri.

Her gün kitap okuyorum ama hep ayni satirdayim, neden mi?cunku hep seni dusunuyorum.

Bir soluk kadar yakın, yıldızlar kadar uzak derler sevgi için. Uzanırsın yetişemezsin, yetişirsin dokunamazsın, dokunursun vazgeçemezsin ama unutamazsın.

Ölsen bile benden kurtulamazsın: Kefen olur bedenini sararım yagmur olur, mezarına yağarım çicek olur mezarında açarım...

Sana kavuşana dek zamanı küçültüp bir saniyeye sığdırmak sana kavuştuktan sonra her bir saniyeyi bi ömür yaşamak isterdim.

Kalbin kendine has nedenleri vardir ki, akıl hiç bir zaman anlayamaz.

Biz sevdiğimizi iki öpücük için değil aynı yastığa baş koymak için severiz.

Vereyimde al git emanetini söylesene hangi kurşun senindi.

Yaşamanın anlamı paylaşmaksa,paylaşmak sevgiyse,sevgi cansa,sen hep canımsın...


Kalbimde 3 çicek yetiştirdim sevmek, sevilmek,beklemek sen bunların ikisini kopardın bana kalan beklemek...