♥ Bir bütün olmak için birlesen elleriniz ve kalpleriniz bir daha hiç ayrılmasın ve her zaman sevgi dolu baksın gözleriniz? Hayat boyu birlikte ilerlemeye karar verdiğiniz yolda, güneş hep önünüzde olsun ki gölgeler ardınızda kalsın. ömür boyu mutluluklar?
♥ Nikâhınıza gelemiyorum. Ama mutluluk dileklerimi iletemeyecek kadar da uzakta değilim. Beyaz güvercinler yolluyorum size buralardan, hayatınıza sevgi, mutluluk ve huzur versin diye. Birlikte en güzel günleri, en neşeli anları ve sevginin doruklarını yaşayın. Mutluluklar dilerim.
♥ Yaşantınızı birleştirmek yolunda attığınız bu ilk adımda belki yanınızda yokum ama bilin ki tüm kalbimle sizinleyim. su andan itibaren birbirinizin kalbini kırmamaya ve hep sevgi dolu olmaya özen gösterin. Sevginizin hep ilk anki gibi taze kalması ve mutlu olmanız dileğimle...
♥ Yasam boyu birbirinizi daima sevmeniz ve hep nece içinde, huzurlu bir hayat sürmeniz dileğimle... Elleriniz birbirinden hiç ayrılmasın. Unutmayın ki paylaştıkça çoğalan tek şey sevgidir, evlilikle ebedileştirdiğiniz ve Kutsallaştırdığınız sevginiz hep çoğalsın! Mutluluklar...
♥ Bir ask gülümsemeyle baslar, öpücükle devam eder ve bir nikâhla ölümsüzleşir. Sevginizi ölümsüzleştirmeye doğru attığınız bu adımda, askınızın hep ilk günkü gibi taze kalmasını ve mutlu olmanızı diliyorum. Elleriniz birbirinden hiç ayrılmasın!
♥ Her gününüz, birbirinizi daha çok severek ve birbirinize daha çok bağlanarak sevgi dolu geçsin. Hayat boyu mutlu, huzurlu ve de bol çocuklu yasamanız dileğimle. Yuvanızdan sevgi eksik olmasın. Gözleriniz hep birbirini arasın. Mutluluklar...
♥ Birlesen elleriniz ve kalpleriniz birbirinden hiç ayrılmasın. Bir hayati tüm güzellikleriyle paylaşmanız dileğimle... Mutluluklar!
♥ Zaman çok kısa, yasam boyu birlikte olmaya söz verdiğiniz bugünden itibaren birbirinizin kalbini kırmamaya ve hep sevgi dolu olmaya özen gösterin. Mutluluklar?
♥ Her günümü her an bitecekmişçesine birbirinize daha da sıkı sarılarak ve sevgi dolu yaşamanızı diliyorum... ömür boyu mutluluklar?
♥ Nikâhınıza gelemiyorum ama mutluluk dileklerimi iletemeyecek kadar da uzakta değilim. Umarım her şey gönlünüzce olur?
♥ Hayat boyu birlikte ilerlemeye karar verdiğiniz yolda, güneş hep önünüzde olsun ki gölgeler ardınızda kalsın. Bir omur boyu mutluluklar dilerim?
♥ Tüm yaşantınız boyunca en güzel günleri, en neşeli anları ve sevginin doruklarını beraber yasamanızı dilerim... Mutluluklar?
♥ Ebedi sevgi yolunda attığınız bu ilk adımda belki yanınızda değilim ama bilin ki tüm kalbim sizinle. Hayat boyu mutlu olmanızı diliyorum.
♥ Bir elmanın iki yarısı gibisiniz. Yasam boyu bunu korumanız ve birbirinizi hep tamamlamanız dileğiyle... Mutluluklar!
♥ Sana esinle birlikte huzur ve mutluluk dolu bir yasam diliyorum. Her ikinizi de tebrik eder, mutluluklar dilerim.
♥ Yaşantınızın her günü bugünkü gibi sevgi dolu, mutlu ve heyecan dolu geçsin. Birbirinize hep bağlı kalın! Mutluluklar...
♥ Her gününüz birbirinizi daha çok severek ve birbirinize daha çok bağlanarak geçsin. Hayat boyu mutlu ve huzurlu yasayın! Yuvanızdan sevgi eksik olmasın...
♥ Unutmayın ki paylaştıkça çoğalan tek şey sevgidir, evlilik gibi bir noktayla ebedileştirdiğiniz sevginizin hep çoğalmasını dilerim. Mutlu bir yasam dileğiyle...
♥ Sevginizi ölümsüzleştirmeye doğru attığınız bu adımda sevginizin hep ilk anki gibi taze kalması ve mutlu olmanız dileğimle...
♥ Bir yaşam boyu birbirinizi sevmeniz ve hep neşe içinde, huzurlu bir hayat sürmeniz dileğimle... Elleriniz birbirinden hiç ayrılmasın. Mutluluklar!
10 Mayıs 2010 Pazartesi
Yeni Yıl Mesajları
♥ Bulutsuz gökyüzü senin olsun demiştim; ümitlerin solmasın, tükenmesin diye. Yeni yılda hiç ümitsiz kalmaman ve hayallerine kavuşman dileğiyle.. İyi yıllar!
♥ Geleceği oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel, isteklerinize uygun ve sizi daha da mutlu etmesi dileğiyle. Mutlu Yıllar!
♥ Yaşamınca güzel yıllar, mutlu yarınlar, dostça dostluklar hep senin olsun. MUTLU YILLAR!
♥ Yeni yılda tüm dargınlıkların bitmesi ve barış içinde yaşanması dileğimle...
♥ Baharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi yeni yılda da tüm güzelliklerin sizinle olması dileğiyle? Nice mutlu yıllara!
♥ 2009 yılının sağlık, mutluluk, başarı ve bol kazanç getirmesi dilekleriyle. Neşe dolu yıllar!
♥ Sevgi bestesinin tınılarını yüreğinizde hissedeceğiniz, ümitlerinizin dostluklarla pekişeceği, gülücüklerinizin hiç bitmeyeceği, sevgi, huzur ve barış dolu bir yıl dileğiyle...
♥ Baharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi yeni yılda da tüm güzellikler sizinle olsun? Mutlu ve sağlıklı yıllar!
♥ Yeni Yıl; Türkiye için umutlu, bereketli, 2008'de yaşanan tüm olumsuzlukların tersinin yaşanacağı bir yıl olmasını dileriz... Nice Yıllara...
♥ Sevgi bestesinin tınılarını tüm insanların yüreğinde hissedeceği, hüzünlerinizin dostluklarla silineceği, ümitlerinizin hiç bitmeyeceği, sağlık, mutluluk ve başarı dolu bir yılı sevdiklerinizle birlikte geçirmeniz dileğiyle. 2009 yılı size sağlık, mutluluk, başarı ve bol kazanç getirsin! Neşe dolu bir yıl geçirin!
♥ Şeker gibi tatlı, masal gibi güzel bir yıl diliyorum..
♥ Bembeyaz yağan kar, ne yaşanmışsa yaşansın örter geçmişin hatalarını... Yeni bir gelecek sunar bize ve yeni bir başlangıç... Yeni yılın tüm insanlığa ve ülkemize barış, mutluluk getirmesi dileğiyle yeni yılınızı kutlarım. Her şey gönlünüzce olsun!
♥ YENİ YILDA; Hayatı tutabilmek, Sevgiyi kaçırmamak, Keşke dememek için düşlerini ikiyle çarp bu kez... Ve onları gerçekleştirecek zamanı ayır kendine... MUTLU YILLAR!!
♥ Bulutsuz gökyüzü senin olsun demiştim; ümitlerin solmasın, tükenmesin diye. Yeni yılda hiç ümitsiz kalmaman ve hayallerine kavuşman dileğiyle.. İyi yıllar!
♥ Her Yeni Yıl, yeni tazelenen umutların, çoğalan sevgilerin habercisidir. 2007 yılı da böyle olsun ama hep güzel olsun.. Nice Yıllara..
♥ Geleceği oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel, isteklerinize uygun ve sizi daha da mutlu etmesi dileğiyle. Mutlu Yıllar!
♥ Yaşamınca güzel yıllar, mutlu yarınlar, dostça dostluklar hep senin olsun. MUTLU YILLAR!
♥ Yeni yılda tüm dargınlıkların bitmesi ve barış içinde yaşanması dileğimle...
♥ Baharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi yeni yılda da tüm güzelliklerin sizinle olması dileğiyle? Nice mutlu yıllara!
♥ 2009 yılının sağlık, mutluluk, başarı ve bol kazanç getirmesi dilekleriyle. Neşe dolu yıllar!
♥ Sevgi bestesinin tınılarını yüreğinizde hissedeceğiniz, ümitlerinizin dostluklarla pekişeceği, gülücüklerinizin hiç bitmeyeceği, sevgi, huzur ve barış dolu bir yıl dileğiyle...
♥ Baharda gelinciklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi yeni yılda da tüm güzellikler sizinle olsun? Mutlu ve sağlıklı yıllar!
♥ Yeni Yıl; Türkiye için umutlu, bereketli, 2008'de yaşanan tüm olumsuzlukların tersinin yaşanacağı bir yıl olmasını dileriz... Nice Yıllara...
♥ Sevgi bestesinin tınılarını tüm insanların yüreğinde hissedeceği, hüzünlerinizin dostluklarla silineceği, ümitlerinizin hiç bitmeyeceği, sağlık, mutluluk ve başarı dolu bir yılı sevdiklerinizle birlikte geçirmeniz dileğiyle. 2009 yılı size sağlık, mutluluk, başarı ve bol kazanç getirsin! Neşe dolu bir yıl geçirin!
♥ Şeker gibi tatlı, masal gibi güzel bir yıl diliyorum..
♥ Bembeyaz yağan kar, ne yaşanmışsa yaşansın örter geçmişin hatalarını... Yeni bir gelecek sunar bize ve yeni bir başlangıç... Yeni yılın tüm insanlığa ve ülkemize barış, mutluluk getirmesi dileğiyle yeni yılınızı kutlarım. Her şey gönlünüzce olsun!
♥ YENİ YILDA; Hayatı tutabilmek, Sevgiyi kaçırmamak, Keşke dememek için düşlerini ikiyle çarp bu kez... Ve onları gerçekleştirecek zamanı ayır kendine... MUTLU YILLAR!!
♥ Bulutsuz gökyüzü senin olsun demiştim; ümitlerin solmasın, tükenmesin diye. Yeni yılda hiç ümitsiz kalmaman ve hayallerine kavuşman dileğiyle.. İyi yıllar!
♥ Her Yeni Yıl, yeni tazelenen umutların, çoğalan sevgilerin habercisidir. 2007 yılı da böyle olsun ama hep güzel olsun.. Nice Yıllara..
Etiketler:
yeni yıl,
yeni yıl mesajları,
yıl başı,
yıl başı mesajları,
yıl başı sms
Sevgililer Günü Sözleri
♥ Sen çöllerde serap gibisin, engin denizlerde yakamoz gibisin, ışığım sensin, güneşim sensin... Bil ki çok özlendin... Sevgililer günün kutlu olsun!
♥ Sevgililer öpüşürken neden gözlerini kapatır bilir misin? Çünkü gözleriyle değil de kalpleriyle görmek isterler. Yani hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum sevgilim çünkü seni çok seviyorum. Sevgililer günümüz kutlu olsun!
♥ Maviler giyer bulut olurum, yeşiller giyer bahar olurum, bakarsın bir gün beyazlar giyer senin olurum. Sevgililer günün kutlu olsun.
♥ SEN DUNYAYA SURGUN BIR MELEKSIN VE BEN SENI O KADAR COK SEVECEGIM KI BIR DAHA CENNETINE GERI DONMEK ISTEMEYECEKSIN... SEVGILILER GUNUN KUTLU OLSUN!
♥ SEVGILILER GUNUNDE BELKI YANINDA DEGILIM AMA DUNDE, BUGUNDE, YARINDA YUREGIN KADAR YANINDAYIM. KENDINI YALNIZ HISSETTIGINDE ELINI KALBINE KOY BEN HEP ORDAYIM!
♥ MAVILER GIYER BULUT OLURUM, YESILLER GIYER BAHAR OLURUM, BAKARSIN BIR GUN BEYAZLAR GIYER SENIN OLURUM. SEVGILILER GUNUN KUTLU OLSUN.
♥ SEVGILILER OPUSURKEN NEDEN GOZLERINI KAPATIR BILIR MISIN? CUNKU GOZLERIYLE DEGIL DE KALPLERIYLE GORMEK ISTERLER. YANI HISSETMEK ISTERLER. BEN DE SENI RUHUMUN DERINLIKLERINDE HISSEDIYORUM SEVGILIM CUNKU SENI COK SEVIYORUM. SEVGILILER GUNUMUZ KUTLU OLSUN!
♥ Sevgililer öpüşürken neden gözlerini kapatır bilir misin? Çünkü gözleriyle değil de kalpleriyle görmek isterler. Yani hissetmek isterler. Ben de seni ruhumun derinliklerinde hissediyorum sevgilim çünkü seni çok seviyorum. Sevgililer günümüz kutlu olsun!
♥ Maviler giyer bulut olurum, yeşiller giyer bahar olurum, bakarsın bir gün beyazlar giyer senin olurum. Sevgililer günün kutlu olsun.
♥ SEN DUNYAYA SURGUN BIR MELEKSIN VE BEN SENI O KADAR COK SEVECEGIM KI BIR DAHA CENNETINE GERI DONMEK ISTEMEYECEKSIN... SEVGILILER GUNUN KUTLU OLSUN!
♥ SEVGILILER GUNUNDE BELKI YANINDA DEGILIM AMA DUNDE, BUGUNDE, YARINDA YUREGIN KADAR YANINDAYIM. KENDINI YALNIZ HISSETTIGINDE ELINI KALBINE KOY BEN HEP ORDAYIM!
♥ MAVILER GIYER BULUT OLURUM, YESILLER GIYER BAHAR OLURUM, BAKARSIN BIR GUN BEYAZLAR GIYER SENIN OLURUM. SEVGILILER GUNUN KUTLU OLSUN.
♥ SEVGILILER OPUSURKEN NEDEN GOZLERINI KAPATIR BILIR MISIN? CUNKU GOZLERIYLE DEGIL DE KALPLERIYLE GORMEK ISTERLER. YANI HISSETMEK ISTERLER. BEN DE SENI RUHUMUN DERINLIKLERINDE HISSEDIYORUM SEVGILIM CUNKU SENI COK SEVIYORUM. SEVGILILER GUNUMUZ KUTLU OLSUN!
Doğum Günü (SMS)
♥ Dileğim bugün dilediğin tüm dileklerin gerçek olması. Belki yanında değilim ama bil ki kalbimin en derin yerinde bugünü seninle kutluyorum. Nice yaşlara...
♥ Hmmmm bu mesajı neden çekiyorum, unuttum, inan hiç hatırlamıyorum. Dur bakayım.. dur dur buldum :) Doğumgünün kutlu olsun !
♥ Sesim güzel olmadığı için sana bir doğumgünü şarkısı söyleyemiyorum. Bu yüzdendir ki böyle kısa bir mesaj çekiyorum. Mutlu yıllar!
♥ 160 kısa karaktere neler sığdırabilirim diye düşünüyorum ancak aklıma mutlu bir yaş ve sevgi dolu nice yıllar dilemekten başka bir şey gelmiyor. Seni seviyorum.
♥ Bugün belki de çok kişiden doğumgünü mesajı alacaksın, ancak şu an okuduğunen farklısı çünkü tümüyle sevgiyle yazılmış bir mesaj. İyi ki varsın...
♥ Arkadaşlar yıldızlar gibidir, onları her zaman göremezsin ama senin için her zaman varolduklarını ve seni düşündüklerini bilirsin. Doğumgünün kutlu olsun...
♥ Dilerim yeni yaşında mutlulukların en güzelini yaşar, başarı merdivenlerini kolaylıkla tırmanırsın ve dilerim yüzün hep güler, neşeni hiç yitirmezsin. Dünyada eşsiz bir güzellik varsa o da kalbindedir. Hayatının bundan sonrası kalbinin güzelliği gibi geçsin. Hep sevgi dolu kalman ve mutlu olman dileğiyle... Doğumgünün kutlu olsun!
♥ Bugün doğumgünün olduğu için farklı ve özel olduğunu mu sanıyorsun sen? Oysa sen benim için sadece bugün değil her gün farklı ve özelsin... Dostluğunun, arkadaşlığının verdiği keyfi sana anlatmam çok zor. Kalbim hep seninle. İyi ki varsın.. Birlikte daha nice yaşlara...
♥ Sesim güzel olmadığından sana bir doğumgünü şarkısı söyleyemiyorum. Bu yüzdendir ki böyle kısa bir mesaj çekiyorum. Yeni yaşında da hep olduğun gibi sevgi dolu ve neşeli kal. Sana koskocaman mutlu bir yıl dilerim! Gönlünden ne geçiyorsa hepsinin gerçekleşmesi dileğiyle...
♥ Hmmmm bu mesajı neden çekiyorum, unuttum, inan hiç hatırlamıyorum. Dur bakayım.. dur dur buldum :) Doğumgünün kutlu olsun !
♥ Sesim güzel olmadığı için sana bir doğumgünü şarkısı söyleyemiyorum. Bu yüzdendir ki böyle kısa bir mesaj çekiyorum. Mutlu yıllar!
♥ 160 kısa karaktere neler sığdırabilirim diye düşünüyorum ancak aklıma mutlu bir yaş ve sevgi dolu nice yıllar dilemekten başka bir şey gelmiyor. Seni seviyorum.
♥ Bugün belki de çok kişiden doğumgünü mesajı alacaksın, ancak şu an okuduğunen farklısı çünkü tümüyle sevgiyle yazılmış bir mesaj. İyi ki varsın...
♥ Arkadaşlar yıldızlar gibidir, onları her zaman göremezsin ama senin için her zaman varolduklarını ve seni düşündüklerini bilirsin. Doğumgünün kutlu olsun...
♥ Dilerim yeni yaşında mutlulukların en güzelini yaşar, başarı merdivenlerini kolaylıkla tırmanırsın ve dilerim yüzün hep güler, neşeni hiç yitirmezsin. Dünyada eşsiz bir güzellik varsa o da kalbindedir. Hayatının bundan sonrası kalbinin güzelliği gibi geçsin. Hep sevgi dolu kalman ve mutlu olman dileğiyle... Doğumgünün kutlu olsun!
♥ Bugün doğumgünün olduğu için farklı ve özel olduğunu mu sanıyorsun sen? Oysa sen benim için sadece bugün değil her gün farklı ve özelsin... Dostluğunun, arkadaşlığının verdiği keyfi sana anlatmam çok zor. Kalbim hep seninle. İyi ki varsın.. Birlikte daha nice yaşlara...
♥ Sesim güzel olmadığından sana bir doğumgünü şarkısı söyleyemiyorum. Bu yüzdendir ki böyle kısa bir mesaj çekiyorum. Yeni yaşında da hep olduğun gibi sevgi dolu ve neşeli kal. Sana koskocaman mutlu bir yıl dilerim! Gönlünden ne geçiyorsa hepsinin gerçekleşmesi dileğiyle...
Babalar Günü (SMS)
♥ BABANIN ROLU, YUZ OGRETMENINKINE BEDELDIR.
♥ INSAN BABASINA BORCLU OLDUGU SAYGIYI, ANCAK BABA OLUNCA DUYAR. .
♥ BABA SEVGISINI KORU. O SEVGIYI KESIP ATARSAN, TANRI DA SENIN MUTLULUK ISIGINI SONDURUR.
♥ COK SEVDIGIM CANIM BABACIGIMA KUCAK DOLUSU SEVGILERIMI SUNAR, BABALAR GUNUNU KUTLARIM. .
♥ SEN GULLERE OZENME GULLER SANA OZENSIN UZME TATLI CANINI SEN GULLERDEN GUZELSIN OZGURLUK KADAR OZEL GULLER KADAR GUZELSIN BENIM GUZEL BABACIGIM... .
♥ UZERIME SABIR TOHUMU EKIP SEVGIYLE SULADIGIN GULUNUN BILMENI ISTEDIGI BIR SEY VAR SENI COK SEVIYORUM. .
♥ EVIMIZIN GUNESI BIR TANESI OLAN CANIM BABAMA KUCAK DOLUSU SEVGI VE SAYGILARIMLA BABACIGIM BIR GUNUMDE DEGIL HER GUNUMDESIN. .
♥ DUNYADAKI CICEKLERIN EN GUZELI GULDUR GULLERIN EN GUZELI ISE SEN GUNUN KUTLU OLSUN BABACIGIM. .
♥ ATESIN YAKTIGINDAN, GUNESIN HAREKET ETTIGINDEN, GERCEGIN BIR YALAN OLDUGUNDAN KUSKULAN FAKAT BENIM SENI SEVDIGIMDEN ASLA KUSKULANMA BABACIGIM, BABALAR GUNUN KUTLU OLSUN..
♥ INSAN BABASINA BORCLU OLDUGU SAYGIYI, ANCAK BABA OLUNCA DUYAR. .
♥ BABA SEVGISINI KORU. O SEVGIYI KESIP ATARSAN, TANRI DA SENIN MUTLULUK ISIGINI SONDURUR.
♥ COK SEVDIGIM CANIM BABACIGIMA KUCAK DOLUSU SEVGILERIMI SUNAR, BABALAR GUNUNU KUTLARIM. .
♥ SEN GULLERE OZENME GULLER SANA OZENSIN UZME TATLI CANINI SEN GULLERDEN GUZELSIN OZGURLUK KADAR OZEL GULLER KADAR GUZELSIN BENIM GUZEL BABACIGIM... .
♥ UZERIME SABIR TOHUMU EKIP SEVGIYLE SULADIGIN GULUNUN BILMENI ISTEDIGI BIR SEY VAR SENI COK SEVIYORUM. .
♥ EVIMIZIN GUNESI BIR TANESI OLAN CANIM BABAMA KUCAK DOLUSU SEVGI VE SAYGILARIMLA BABACIGIM BIR GUNUMDE DEGIL HER GUNUMDESIN. .
♥ DUNYADAKI CICEKLERIN EN GUZELI GULDUR GULLERIN EN GUZELI ISE SEN GUNUN KUTLU OLSUN BABACIGIM. .
♥ ATESIN YAKTIGINDAN, GUNESIN HAREKET ETTIGINDEN, GERCEGIN BIR YALAN OLDUGUNDAN KUSKULAN FAKAT BENIM SENI SEVDIGIMDEN ASLA KUSKULANMA BABACIGIM, BABALAR GUNUN KUTLU OLSUN..
Etiketler:
bABALAR GÜNÜ,
BABALAR GÜNÜ MESAJLARI,
BABALAR GÜNÜ ÖNEMİ,
BABALAR GÜNÜ SMS
Anneler Günü (SMS)
♥ KELIMELERLE ANLATILAMAYAN FEDAKARLIK VE KARSILIKSIZ SEVGIYI, TARIF ET DESEN BANA HERHALDE SADECE "ANNE" DERDIM..ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN.
♥ BIR GUNUMDE DEGIL HER GUNUMDESIN. HER GUN HER SANIYE BENIMLESIN. HER ZAMAN BANA DESTEK OLDUN. SEN BENIM ICIN COK OZELSIN. ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN.
♥ SEVGILI ANNECIGIM, BIRGUN UMARIM BANA GOSTERDIGIN SEVGI VE SABRI SANA GOSTEREBILME SANSIM OLUR…ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN.
♥ BENIM ICIN HERSEYE KATLANAN, HER ZAMAN YANIMDA OLAN, DEGERI BICILEMEYEN DUNYANIN EN GUZEL ANNESINE … ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN.
♥ ANNE SENI SEVIYORUM…BELKI SEVGIMI HER ZAMAN GOSTEREMIYOR OLABILIRIM AMA SEN BUNU DAIMA BILIYORSUN…ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN.
♥ DUN SANA KIZDIKLARIMI BUGUN BEN YAPIYORUM ANNE. CUNKU ASLINDA SENIN KUCUK BIR KOPYANIM. UMARIM SENIN KADAR SEVGI DOLU OLURUM.
♥ MEGER DILIMDEKI VE BEYNIMDEKI EN GUZEL KELIME SENIN ADINMIS. SANA HER SESLENISIMDE YA ACIM DINMIYOR YADA SEVGIM COSUYOR...ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN.
♥ EGER BANA GOZLERINLE DEGIL DE KALBINLE BAKMIS OLSAYDIN, SENI NE KADAR SEVDIGIMI COK IYI ANLARDIN...ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN.
♥ ANNECIGIM, BIR GUNUMDE DEGIL HER GUNUMDESIN. ANNEM OLMAN DUNYADAKI EN BUYUK SANSIM,IYIKI VARSIN.SENI COK SEVIYORUM ANNEM.
♥ SEN HAYATIMIN KUTUP YILDIZI OLDUN. NEREYE GIDERSEM GIDEYIM ISIGININ ALDTINDA SEVGINLE UYUDUM. DOGRU YOLU BULDUM.SENI SEVIYORUM ANNE.
♥ BU DUNYADAKI EN GUVENLI SIGINAGIM SENIN KUCAGIN.BENIM ANNEM OLMAN BU DUNYADAKI EN BUYUK SANSIM. SENI SEVIYORUM ANNEM.
♥ ANNECIGIM SENI BEN CICEKLERDEN YEMISTEN VE KLASIK DORTLUKLERDE ANLATILDIGINDAN DAHA COK FAZLA SEVERIM,SENI COOK SEVERIM.
♥ BIR GUNUMDE DEGIL HER GUNUMDESIN. HER GUN HER SANIYE BENIMLESIN. HER ZAMAN BANA DESTEK OLDUN. SEN BENIM ICIN COK OZELSIN. ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN.
♥ SEVGILI ANNECIGIM, BIRGUN UMARIM BANA GOSTERDIGIN SEVGI VE SABRI SANA GOSTEREBILME SANSIM OLUR…ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN.
♥ BENIM ICIN HERSEYE KATLANAN, HER ZAMAN YANIMDA OLAN, DEGERI BICILEMEYEN DUNYANIN EN GUZEL ANNESINE … ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN.
♥ ANNE SENI SEVIYORUM…BELKI SEVGIMI HER ZAMAN GOSTEREMIYOR OLABILIRIM AMA SEN BUNU DAIMA BILIYORSUN…ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN.
♥ DUN SANA KIZDIKLARIMI BUGUN BEN YAPIYORUM ANNE. CUNKU ASLINDA SENIN KUCUK BIR KOPYANIM. UMARIM SENIN KADAR SEVGI DOLU OLURUM.
♥ MEGER DILIMDEKI VE BEYNIMDEKI EN GUZEL KELIME SENIN ADINMIS. SANA HER SESLENISIMDE YA ACIM DINMIYOR YADA SEVGIM COSUYOR...ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN.
♥ EGER BANA GOZLERINLE DEGIL DE KALBINLE BAKMIS OLSAYDIN, SENI NE KADAR SEVDIGIMI COK IYI ANLARDIN...ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN.
♥ ANNECIGIM, BIR GUNUMDE DEGIL HER GUNUMDESIN. ANNEM OLMAN DUNYADAKI EN BUYUK SANSIM,IYIKI VARSIN.SENI COK SEVIYORUM ANNEM.
♥ SEN HAYATIMIN KUTUP YILDIZI OLDUN. NEREYE GIDERSEM GIDEYIM ISIGININ ALDTINDA SEVGINLE UYUDUM. DOGRU YOLU BULDUM.SENI SEVIYORUM ANNE.
♥ BU DUNYADAKI EN GUVENLI SIGINAGIM SENIN KUCAGIN.BENIM ANNEM OLMAN BU DUNYADAKI EN BUYUK SANSIM. SENI SEVIYORUM ANNEM.
♥ ANNECIGIM SENI BEN CICEKLERDEN YEMISTEN VE KLASIK DORTLUKLERDE ANLATILDIGINDAN DAHA COK FAZLA SEVERIM,SENI COOK SEVERIM.
9 Mayıs 2010 Pazar
Arabesk Sözler
♥ gönlümü gün edeni sever sevdam, istemez artık onu üzeni
♥ ucurumun kenarına getirdin ömrümü
♥ sanmaki hayalin düşmez gözümden, sanmaki ölürüm bu aşk yüzünden
♥ hiç ayrılamam derken, kavuşmak hayal oldu
♥ haberin varmı, seni çok sevdiğimden, haberin varmı, yüreğimin sesinden
♥ bir gün unutursa esmeyi rüzgar unutursa zamanında dinmeyi
♥ sen her zaman kalbimin oldğu yerde ol bana yeter
♥ beni seveblime ihtimalini sevdim
♥ prangalar vurun ayaklarıma, kelepçeler takın kollarıma, uçurumlar kazın yollarıma, bırakmayın beni bırakmayın beni duymak istemem sesini tutmak istemem ellerini yeniden başlamaktansa öldürürüm kendimi
♥ Bu şehir girdap gülüm girdapta mehtap gülüm feleğin bir suyu var su değil kezzap gülüm su değil kezzap
♥ ucurumun kenarına getirdin ömrümü
♥ sanmaki hayalin düşmez gözümden, sanmaki ölürüm bu aşk yüzünden
♥ hiç ayrılamam derken, kavuşmak hayal oldu
♥ haberin varmı, seni çok sevdiğimden, haberin varmı, yüreğimin sesinden
♥ bir gün unutursa esmeyi rüzgar unutursa zamanında dinmeyi
♥ sen her zaman kalbimin oldğu yerde ol bana yeter
♥ beni seveblime ihtimalini sevdim
♥ prangalar vurun ayaklarıma, kelepçeler takın kollarıma, uçurumlar kazın yollarıma, bırakmayın beni bırakmayın beni duymak istemem sesini tutmak istemem ellerini yeniden başlamaktansa öldürürüm kendimi
♥ Bu şehir girdap gülüm girdapta mehtap gülüm feleğin bir suyu var su değil kezzap gülüm su değil kezzap
Ayrılık Sözleri
♥ Acının umutları yok ettiği anda, umutları yeşertecek bir sevgiye ihtiyaç duyarsan ben hep o bildiğin adresteyim
♥ Adını kalbime aşkla kazımıştım boş ver aldırma belki bir gün silerim.Güzel bir rüyayı gerçek sanmıştım. Seni sevdiğim için özür dilerim.
♥ Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz. Her şeyi unuturda şu gönlüm bir seni unutamaz.
♥ Ağlayışım terk edip gidisine değil.Ben; sensizken senden diye sensizi ligi de sevmiştim.Sen; seninle birlikte sensizliği de alıp gittin.
♥ Ağzımın Tadı Yoksa, Hasta Gibiysem, Boğazımda Düğümleniyorsa Lokmalar, Buluttan Nem Kapıyorsam İnan Hep Güzel Gözlerinin Hasretindendir.
♥ Akılsız adam mutluluğu uzaklarda, Akıllı ise O'nu ayaklarını altında arar... Seninle olmak varken;Sensiz kalmak, Yaşamak dururken ölmek demektir…
♥ Allahım beni öyle bir son bahar ayazında canımı al ki, sevdiğim mezarıma koyacak tek bir gül bile bulamasın...
♥ Almak istedim , ellerini alamadım Bakmak istedim, gözlerine bakamadım Sarmak istedim, kollarıma saramadım Görmek istedim, son defa göremedim çünkü aramıza ölüm girdi...
♥ An gelir insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel olup kalbine akarmış. Kahkaha bir maske derler birimisin?İnsan sevdiğinden ayrılınca bu maskeyi takarmış.
♥ Aramıza yollar, yabancı kollar,zor yıllar girdi,ümitlerimi,saf sevinçlerimi derken seni kaybettim Bir iki sözle bir kaç şarkıyı, adaletsiz yargıyı Birde bu talihsiz yazgıyı kalbime kaydettim.
♥ Araya koskoca yıllar girse de kalbim seninle bu can seninle koskoca dağlar girse de araya ben seni unutmam unutamam ki ben sana kocaman bir can verdim sen bana sevgi dürüstlük verdin ben seni nasıl unuturum ki sen bana bir can bir sevgi verdin..
♥ Artık günlerim günlerden uzun gecelerim gecelerden yalnız seni sevdiğimden bu yana her acıyı tattım her çileyi gördüm hayatın her cilvesine alıştım yalnız senin yokluğuna alışamadım şimdi anlıyorum acıdan hasretten gözyaşından başka hiç bir şey vermemişsin bana yıkılan hayallerime yok olan geçmişime kaybolan geleceğime Ağladım Ağladım çocuklar Gibi Ağladım..
♥ Aşkım ne zaman dağlar sahili, mehtap geceyi dünya dönmeyi unutursa, bende seni o zaman unutacağım...
♥ Aşkımız su üzerine yazılan bir masaldı, göz kirpimi kısalığında kelebeğin ömrü uzunluğundaydı. Kalbimizde bir ömür boyu çekeceğimiz yaralar bıraktı.
♥ Aşkın bitmiş olsa da hiç sevmesen de Beni çok aldattın hoş görmesem de Bir şeyler bulmuştum ben o sevginde Bekliyorum bir gün dönersin diye.
♥ Ay doğarken bir söğüdün arkasından,gül yüzünde sisli bir esintiyle,akşamın göçüsüne hüzün serperek ve yağmurdan geceye perdeler çekerek beni düşün unutma...
♥ Ayrılığın resmini çizdim sarı odalara, yüreğimi soğuttum zemheri ayazında. Sonra uzun uzun rüzgarın gülüşünü seyrettim çaresizce. Ve gecenin en koyulaştığı yerde ölümü kucakladım masmavi yüreğimle...
♥ Bak yine soldu güneş yine akşam oluyor ömrümün kadehine sensiz bir gün doluyor sen yoksun diye inan dertliğim kederliğim gelmezsen kahrolurum yıkılırım sevgilim seni çok seviyorum.
♥ Bana bir günün yirmi dört saat, bir saatin atmış dakika ve bir dakikanın atmış saniye olduğu öğretildi ama sensiz geçen bir saniyenin sonsuzluk kadar uzun olduğu öğretilmedi. Yaşamımızın her anında birlikte olmamız dileğiyle sevgilim.
♥ Batık bir gemiymiş aşk limanında. Kader bu deyip de avutma beni ayrılık kapımızı çaldı sonunda senden son dileğim unutma beni.
♥ Bekleyiş bir özleyiş gönüldeki güzeli bir süsleyiş bin bir hisle sevmeli neden o çok sevene unut bekleme derler oysa seven ümitsiz olsa da bekler
♥ Ben ne Aşklar yaşadım ne vedalar ettim,ne kızgın çöllerinde yürüdüm aşkın,Senin kor dudakların vız gelir Güzelim...
♥ Ben senin yaşadığın gizli bir macerayım, Anlatılmaz bir roman, kapanmaz bir yarayım, Sığındığın limanlar unutturamaz beni, Ben senin yüreğinde en büyük FIRTINAYIM !
♥ Ben sensiz geçen günlerime yanarken, belki sen bensizliğe sevineceksin.. Ama şunu unutmak bir tanem; bir gün sen de SEVECEKSİN !!!
♥ Ben Sensizdim..! akşamın yaklaştığı saatlerde. kahrolursun görme ağladığımı. Başlayan düşü şafakla birlikte dağıtır ansızın her gün batımı..
♥ Beni sensiz bıraktığın gün geliyor aklıma , düşünüyorum da çok acı çekmiştim, ama şu anda daha da çok çekiyorum ama biliyorum ki sen bu acıya hiçbir zaman değmedin beni hiç bir zaman sevmedin sen sevsen de sevmesen de ben seni sevdim hep de öyle kalacak..
♥ Beni terk ettiğin gün, saçlarından bir tel koparıp asacağım kendimi. Beni terk ettiğin gün, kirpiklerinden birini koparıp saplayacağım kalbime.
♥ Bir akşam yanımızda kimse olmaz ya da olanlar olması gerekenler değildir. Yıldızların bizim için parladığını göremeyen gözlerimiz, gün gelir hayatımızdan kayan yıldızların gömüldüğü maziye kilitlenir...
♥ Bir birimize söz vermiştik, Bütün ömür boyu ayrılmayacaktık, Yeminler etmiştik, Asla ayrılmayacaktık, Ama ne oldu Bir kış günü, yıldızların bakışlarında, Ayrılığımızı söyledik..
♥ Bir çiçeğim vardı, adını aşk koydum; KOPARDILAR, Bir çiçeğim vardı, adını sevgi koydum; SOLDURDULAR, şimdi yine bir çiçeğim var, adını izdi rap koydum; NE KOPARAN VAR, NE SOLDURAN...
♥ Bir daha görüşmemekti senin seçimin Seni severken kaybetmek niçin Anlamsız bir öfkeyle doldu için seni kırdım biliyorum bir hiç için Ayrılık nedenini hissediyorum Artık dönüşü yok biliyorum Her gün seni düşünüyorum Ama artık sensiz yaşıyorum Neyse canım sen son değildin Ama bil ki son olabilirdin Böyle olmasını da sen istedin Beni zaten hiç sevmedin.
♥ Bir eski dost gibi hatırla beni.Bir selam ver yeter.Unutmuş olsan da eski günleri.Adımı ara sıra an yeter.
♥ Bir Gece Ay Bana Sordu neden Seni Ağlatan Bir Kızla Berabersin? Aya Baktım Ve Dedim ki Sen Hiç Gökyüzünden Vazgeçebilircisin...
♥ Bir gece yarısı titreyerek uyanırsan bil ki resmini öptüğüm gündür, bir gün sebepsiz yaşlar süzülürse o güzel gözlerinden bil ki yokluğundan öldüğüm gündür...
♥ Bir gün bir köşede sızıp kalırsam, El tanımasa da sen tanır mısın? Sorsalar sana kim bu diye, Bakıp yaptığından utanır mısın?
♥ Bir Gün Bu Köşede Sessiz Sedasız Hıçkıra Hıçkıra Ağlayacağım , şu Lanet kaderime Sitemler Edip , Tanrıya Son Kez Yalvaracağım , Güzel Gözlerin Gelecek Aklıma , Solup Gideceğim En Güzel çağımda , Sensizlik Beni çağırdığında , Boş Sokaklara Haykırdığında , Artık Burada Olmayacağım.
♥ Bir gün hayatın tüm güzelliklerinden vazgeçip sessiz sedasız ölüme gitmek istersen yanıma gel de sana sensiz olmanın ölüm olduğunu göstereyim.
♥ Bir gün seni unutmak zorunda kalırsam aşkımın küçüklüğüne değil, çaresizliğimin büyüklüğüne inan.
♥ Bir gün yağmura yakalanırsan benden kaçtığın gibi yağmurdan da kaç.çünkü bulutların arkasında kaybolan aşkı için ağlayan benim.
♥ Bir mültecinin vatanı yada bir kölenin hürriyeti kadar uzak olsan da; sende hep gurbeti yaşasam da olsun: yeter ki beni yüreğinden sürgün etme...
♥ Bir ömür boyu seninleyim desende istemem artık.çünkü sen rüzgarın coşturduğu bir toz bulutusun.Bugün bana esersin yarın ellere...
♥ Bir ses beklemek senden. Soluk beklemek. Suskunluğun en acımasız olduğu zamanlardayım. Hiç bu kadar uzun susmadın sevdiğim. Hiç bu kadar uzun gitmedin bilmediğim yerlere, gözlerimi götürmeden yanında!
♥ Bir sevgilim var uzakta Yüzünü göremediğim, sesini duyamadığım Bir sevgilim var uzakta Elini tutamadığım, saçına dokunamadığım Ama gün gelir sevgilim bana dünden yakın olur.
♥ Bir soluk kadar yakın yıldızlar kadar uzak derler sevgi için.uzanır yetişemezsin,yetişir dokunamazsın,dokunur vazgeçemezsin vazgeçer ama asla unutmazsın.
♥ Bir umuttu yalnızlık bir şeyleri paylaşamamaktı belki,gözler dalıp giderken, yaralı bir serçeye ağlayan bir buluttu belki de,belki bel kilerle dolu bir hayattı bu..
♥ Bırak bu sevgimiz tertemiz kalsın sen benim içimde kanayan yarasın.bir gün gelir belki beni anlarsın dönüp te yüzüme nasıl bakarsın.
♥ Bırak yanın da olayım, sana sevgimi anlatayım. baktın olmadı,ölümüm kanıtlayacaksa sana olan sevgimi,senin için ölmeye ben çoktan razıyım.
♥ Biraz buruk bir duygu yüklenirse yüreğine gözlerin takılır kalırsa uzaklara hele kulakların deli gibi çınlarsa zamansız,bil ki bir yerlerde özleniyorsun.
♥ Bir gün bensiz bir yerde ağlarsan her düşen göz yaşında beni hatırla hafifçe yağan bir yağmurda saçlarını okşayan her damlada beni hatırla hiç aşık oldun mu diye soran olursa olmadım derken beni hatırla seni sevdiğimi daima hatırla..
♥ Bir gün sende seversin Bir gün sende ağlarsın O zaman ben gelirim aklına Belki geri dönmek bile istersin Ama vakit çok geç olacak Elimde değil seviyorum, özlüyorum Hep de öyle olacak.
♥ Bir gün sevgilim sordu Aşk nedir diye biraz zaman istedim düşüneyim diye. Ertesi gün gördüm onu bir başkası ile.Kulağına fısıldadım AŞK izdi raptır diye.
♥ Birlikte yaşayabileceğin biriyle değil, onsuz yaşayamayacağın biriyle ol. Geldiği zaman boşluk dolduran değil gittiğinde yeri doldurulmayan biriyle ol.
♥ Bitmesin isterdim umutlarımız.Bitmesin isterdim duygularımız.Ne çıkar sel olsa göz yaşlarımız.Her şey bitti artık bil bundan sonra..
♥ Biz ayrıldık ama şunu unutma yaşadığın şehirde beni sana hatırlatacak çok şey var.Baktığın her yer,gördüğün her nokta ve ayak bastığın her toprakta benden bir şeyler var.İşte unutamamamın sebebi de bu.çünkü bu şehrin her noktasında bizim anılarımız yaşıyor.
♥ Bu duvarlar duysa hıçkırığımı belki beni anlardı kalbimde bir umut gönlümde bir alev beni unutana söyleyin beni unutanı ben unutmadım elbet dönecek ya dönecek yada bu kalp onsuz ölüp gidecek.
♥ Bu gece rüyama gir gizlice sımsıkı sar öp kokla iyice sonra isyanlar savur küfret güzelce ve sonra çek git gitmen gereken yere yolun açık olsun.
♥ Bu gül sana vereceğim son hediyem maalesef ben sana bu gülü verecek kadar alçağım; ama yine biliyorum ki sen bu gülü alacak kadar alçak gönüllüsün..
♥ Bu yaşamdaki her şey yalan ve sen benim için bulutlar arkasındaki dokunulmamış bembeyaz bir sevgi yumağısın,ve şunu da biliyorum ki tüm sevgime rağmen bu yaşamda sevgisine layık olmadığım tek insan sensin.Sen ki en güzel sevgilere ve en muhteşem duygulara layıksın.
♥ Buruk hasret dolu geceleri öldüreceğim bir gün,bu ayrılık şarkılarını kurşuna düzeceğim.Seni benden ayrığı için kaderimi mahkemeye vereceğim. çok şey mi istedim senden hiç farkında olmadan bir çiçeğin bile kıymeti var sararıp ta solmadan bıktım artık bıktım hep sana hep bana hep bu umutsuz aşka ağlamaktan tek korkum Allah tan birde sensiz kalmaktan...
♥ Dağlara duman duman, hasret çöker, dağlara göz yaşlarım yağmur olur, yollara gönlümde bin yel eser, uzar gider daha sonlara... Ağlama, ağlama sen gözbebeğim, ağlama yalnız seni seveceğim, unutma ölsem bile döneceğim, inan gülüm sen ağlama...
♥ Denizin dibinden bir avuç sevgi çıkarırken vurgun yedi dalgıç ciğer bitse de yürek atmakta çünkü sevgi dipte hala ışıldamakta..
♥ Dilde söylenecek şarkımı kaldı mecnundan keremden farkım kalmadı artık ecelden de korkum kalmadı beni paramparça kırda öyle git.. Mutluluk hakkımdır diyemem artık nasibim ağlamak gülemem artık Senden başkasını sevemem artık kalbime kilit vur da öyle git..
♥ Dilerim tanrıdan yüzün hiç gülmesin Yıllarca benim gibi sevip sende acı çekesin sevgimi bilmedin suç bende mi! seven çeker acıyı sevmeyen ne bilsin.. Bana aşktan bahsetme sevmek kim sen kimsin.
♥ Doğan her günün sabahında içimde gözlerini görebilmek aşkı olmasa, inan hiçbir şeye değmezdi yaşamak.
♥ Dostluk kolay kurulur ama devam ettirmek zordur. Bugün kırdım seni. Ama inan istemeden oldu. Bu nedenle senden çok, çok özür dilerim.
♥ Dün Gece Yine Aklımdaydın Saatlerce, önce ölümü Sonra Sensizliği Düşündüm. Hiç Farkı Yoktu Biberinden, çünkü ölüm Sensizlikse, Sensizlik Zaten ölümdü...
♥ Dün gökyüzüne bir avuç yıldız fırlattım. Karanlığında aydınlığım olsun diye. Şimdi sensizliği kalbime fırlatıyorum, bıraktığım yerden dönesin diye. Vazgeçilmezim sıra sende gururu bir yere fırlat ve pişmanlığımla sızlayan şu kalbimi mükemmelliğinle donat.
♥ Dünyada sevilmiş ve seven nafile bekler. Bilmez ki giden sevgililer dönmeyecekler... Bir çok gidenin her biri memnun ki yerinden dönen yok seferinden...
♥ Düşlerim vardı görmekten korktuğum, hislerim vardı söylemekten korktuğum, şiirlerim vardı yazmaktan korktuğum, şimdi sen varsın kaybetmekten korktuğum...
♥ Duygular vardır elletilmeyen,sevgiler vardır kelimelere sığmayan,bakışlar vardır insanı ağlatan,insanlar vardır ki asla unutulmayan,işte sende onlardansın !!!
♥ Eğer beni bu sokakta, bu mahallede, bu şehirde bulamazsan, sevgilim bil ki ben, gözlerinin daldığı yerdeyim.
♥ Eğer bir gün beni unutursan öyle biriyle unut ki sana savurduğum KURŞUNLARIN önüne geçecek kadar cesur olsun..
♥ Eğer bir gün gökyüzünün kara mavi çizgisinde bir kırlangıç sürüsü görürsen bil ki kanatlarındaki buruk gülümsemelerle ıslak tebessümler benden sana kalanlardır.
♥ Eğer birini unutmak istiyorsan, onun adını kumlara yaz, Sabahleyin dalgaların ve fırtınanın onu sildiğini göreceksin. Eğer birini seviyorsan, onu kalbine yaz ki hiçbir fırtına ya da dalga onu silemesin.
♥ Elbet mutluluk elimi tutacak bir gün, elbet şans bana bir kıyak geçecek ve ben güleceğim. ne yazık ki sen sadece ardımdan bakacaksın kaybına göz yaşı dökeceksin ama merak sen üzülme gülüm acı da sevgin kadar geçicidir..
♥ En değerli şey sen oldun Ve birden en değersiz.. İkisini de sen istedin Geldin ve gittin Sadece izlemekle yetindim.
♥ En güzel yarınlar senin olsun,ömrün mutlulukla dolsun çünkü sen buna layıksın.eğer gün gelirde beni unutursan inan ki gülüm canın sağ olsun.
♥ En mutlu gününde yanında yoksa onunlayken bile onsuzluğu yaşıyorsan bil ki terk edilmişsindir yalnızlığı yaşıyorsun ama bilmeden.
♥ En sevdiğim seni özlemekti,en sevdiğim kendimi özletmekti,en sevdiğim ellerim arasındaki parmaklarını sımsıkı tutmak,bir yaprak dökümü gibi hafif ürkek üşüyerek seninle orada yürümek.
♥ Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha bir sönük olur, yakamozlar başka çizer denize kendini ve hayat daha bir kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan eğer!
♥ Gecemidir insanı hüzünlendiren insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen .gecemidir seni bana düşündüren yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen.
♥ Geçenlerde bir meyhane keşfettim mezarlığın karşısında.Bir gün beni ararsan ya meyhanedeyim yada tam karşısında.
♥ Geceyi deniz tutmuş, kalbimi hasret, hangi sularda ayak izlerin, hangi kaptanın seyir defterinde kalmış gözlerin.
♥ Geleceği benimle karanlık görüyorsan,umutların solmuş yüreğinde. Hadi git beni hiç düşünme eğer mutlu olacaksan çeker giderim,sen mutlu olacaksan ben çekerim.
♥ Gidersen kim sular fesleğenleri,kuşlar nereye sığınır akşam olunca.Gidersen kar yağar avuçlarıma,gidersen kuşlarda ölür bende.
♥ Gidişinle beni boş bir sedaya bıraktın, şimdiden sayıyorum sensizlik günlerini ve geleceğin günü bekliyorum sabırsızlıkla, o günün sevgisiyle avutuyorum bir parçacık kalbimi.
♥ Gitmek mümkün olsa gitsem uzaklara, sevmesem seni yaksam yüreğimi, savursam küllerimi dağlara denizlere ,yeşerirdi küllerim sana olan sevgimle..
♥ Gittin... Şimdi bir mevsim değil, bir hayat girdi aramıza. Ne sen dönebilirsin artık geriye, ne de ben kapıyı açabilirim sana.
♥ Gökte rahmet olsan umudum değilsin seninde yağmurunda ıslanmıyor bedenim kızgınlığım sana değil kendime senin mevsiminde açmıyor açamıyor çiçeklerim..
♥ Gökyüzü yıldızlarla doluydu, ben hep seni düşünürken. Hüzün yıldızları koydum adlarını, seni hatırlatıyor diye. Aynı onlar gibi sende benden çok uzaklardaydın. Göz kırpardın uzaklardan sessizce. Bense hep seni bekledim, kırık kalbim, yaşlı gözlerimle
♥ Gözlerim seni rahatsız ediyorsa kapatırım bir daha açmam,sözlerim seni rahatsız ediyorsa susarım bir daha konuşmam , varlığım seni rahatsız ediyorsa ölürüm bir daha karşına çıkmam, sevgim seni rahatsız ediyorsa üzgünüm çünkü ona engel olamam.
♥ Gözlerim yollarda bekletme ne olur,bu aşka bir hüzün ekletme ne olur,bana sensizliği öretme ne olur,yokluğun cehennem,cennetim sensin...
♥ Gözlerin sözlerini örtecek kadar masum, düşüncelerin duygularını bastıracak kadar acımasız,ellerinde ellerimi tutamayacak kadar uzaksa benim suçum ne bir tanem.
♥ Gözyaşım utangaç boynunun inciden kolyesi olsun, her damla vefasız teninde bir veda busesi olsun, isterim sen de ben gibi yan ömrüne hep ağla,,hep ağla, bu benden son dua, bu benden ayrılık hediyesi olsun..
♥ Gül filizlendiği günden itibaren güneşe aşıktır. Her ne kadar güneş her gece ayın görkemine kapılıp gülü bıraksa da, gül yıldızlara kanıp güneşi unutmaz.
♥ Güller anlatsın sana olan sevgimi. Güller anlatsın yalnızlığımı, çaresizliğimi,yavaş yavaş eriyen yüreğimi güller anlatsın.Ben anlatamadım güller anlatsın.
♥ Güneşin başka iklimleri aydınlatmaya, başka gönülleri ısıtmaya gittiği şu saatlerde, kâğıdı, kalemi elime alıp, seninle dertleşmek, yalnızca sana yazmak ve yalnızca seni özlemek geçiyor içimden. Sana yazmak. “Sana Seni Yazmak”.
♥ Güneşin her doğuşunda ben biraz daha batıyorum.Bu hayatı anlamsız,sensiz yaşıyorum.Her gün sanki ölümü bekliyorum.çünkü ben sensiz yapamıyorum..
♥ Güzelsin, şirinsin, şahanesin.çektiğim çileye tek bahanesin.Melek mi şeytan mı bilmem ki nesin.Tuzaktan tuzağa atsan da olur.Ben seni seviyorum ya sen beni sevmesen de olur.
♥ Adını kalbime aşkla kazımıştım boş ver aldırma belki bir gün silerim.Güzel bir rüyayı gerçek sanmıştım. Seni sevdiğim için özür dilerim.
♥ Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz. Her şeyi unuturda şu gönlüm bir seni unutamaz.
♥ Ağlayışım terk edip gidisine değil.Ben; sensizken senden diye sensizi ligi de sevmiştim.Sen; seninle birlikte sensizliği de alıp gittin.
♥ Ağzımın Tadı Yoksa, Hasta Gibiysem, Boğazımda Düğümleniyorsa Lokmalar, Buluttan Nem Kapıyorsam İnan Hep Güzel Gözlerinin Hasretindendir.
♥ Akılsız adam mutluluğu uzaklarda, Akıllı ise O'nu ayaklarını altında arar... Seninle olmak varken;Sensiz kalmak, Yaşamak dururken ölmek demektir…
♥ Allahım beni öyle bir son bahar ayazında canımı al ki, sevdiğim mezarıma koyacak tek bir gül bile bulamasın...
♥ Almak istedim , ellerini alamadım Bakmak istedim, gözlerine bakamadım Sarmak istedim, kollarıma saramadım Görmek istedim, son defa göremedim çünkü aramıza ölüm girdi...
♥ An gelir insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel olup kalbine akarmış. Kahkaha bir maske derler birimisin?İnsan sevdiğinden ayrılınca bu maskeyi takarmış.
♥ Aramıza yollar, yabancı kollar,zor yıllar girdi,ümitlerimi,saf sevinçlerimi derken seni kaybettim Bir iki sözle bir kaç şarkıyı, adaletsiz yargıyı Birde bu talihsiz yazgıyı kalbime kaydettim.
♥ Araya koskoca yıllar girse de kalbim seninle bu can seninle koskoca dağlar girse de araya ben seni unutmam unutamam ki ben sana kocaman bir can verdim sen bana sevgi dürüstlük verdin ben seni nasıl unuturum ki sen bana bir can bir sevgi verdin..
♥ Artık günlerim günlerden uzun gecelerim gecelerden yalnız seni sevdiğimden bu yana her acıyı tattım her çileyi gördüm hayatın her cilvesine alıştım yalnız senin yokluğuna alışamadım şimdi anlıyorum acıdan hasretten gözyaşından başka hiç bir şey vermemişsin bana yıkılan hayallerime yok olan geçmişime kaybolan geleceğime Ağladım Ağladım çocuklar Gibi Ağladım..
♥ Aşkım ne zaman dağlar sahili, mehtap geceyi dünya dönmeyi unutursa, bende seni o zaman unutacağım...
♥ Aşkımız su üzerine yazılan bir masaldı, göz kirpimi kısalığında kelebeğin ömrü uzunluğundaydı. Kalbimizde bir ömür boyu çekeceğimiz yaralar bıraktı.
♥ Aşkın bitmiş olsa da hiç sevmesen de Beni çok aldattın hoş görmesem de Bir şeyler bulmuştum ben o sevginde Bekliyorum bir gün dönersin diye.
♥ Ay doğarken bir söğüdün arkasından,gül yüzünde sisli bir esintiyle,akşamın göçüsüne hüzün serperek ve yağmurdan geceye perdeler çekerek beni düşün unutma...
♥ Ayrılığın resmini çizdim sarı odalara, yüreğimi soğuttum zemheri ayazında. Sonra uzun uzun rüzgarın gülüşünü seyrettim çaresizce. Ve gecenin en koyulaştığı yerde ölümü kucakladım masmavi yüreğimle...
♥ Bak yine soldu güneş yine akşam oluyor ömrümün kadehine sensiz bir gün doluyor sen yoksun diye inan dertliğim kederliğim gelmezsen kahrolurum yıkılırım sevgilim seni çok seviyorum.
♥ Bana bir günün yirmi dört saat, bir saatin atmış dakika ve bir dakikanın atmış saniye olduğu öğretildi ama sensiz geçen bir saniyenin sonsuzluk kadar uzun olduğu öğretilmedi. Yaşamımızın her anında birlikte olmamız dileğiyle sevgilim.
♥ Batık bir gemiymiş aşk limanında. Kader bu deyip de avutma beni ayrılık kapımızı çaldı sonunda senden son dileğim unutma beni.
♥ Bekleyiş bir özleyiş gönüldeki güzeli bir süsleyiş bin bir hisle sevmeli neden o çok sevene unut bekleme derler oysa seven ümitsiz olsa da bekler
♥ Ben ne Aşklar yaşadım ne vedalar ettim,ne kızgın çöllerinde yürüdüm aşkın,Senin kor dudakların vız gelir Güzelim...
♥ Ben senin yaşadığın gizli bir macerayım, Anlatılmaz bir roman, kapanmaz bir yarayım, Sığındığın limanlar unutturamaz beni, Ben senin yüreğinde en büyük FIRTINAYIM !
♥ Ben sensiz geçen günlerime yanarken, belki sen bensizliğe sevineceksin.. Ama şunu unutmak bir tanem; bir gün sen de SEVECEKSİN !!!
♥ Ben Sensizdim..! akşamın yaklaştığı saatlerde. kahrolursun görme ağladığımı. Başlayan düşü şafakla birlikte dağıtır ansızın her gün batımı..
♥ Beni sensiz bıraktığın gün geliyor aklıma , düşünüyorum da çok acı çekmiştim, ama şu anda daha da çok çekiyorum ama biliyorum ki sen bu acıya hiçbir zaman değmedin beni hiç bir zaman sevmedin sen sevsen de sevmesen de ben seni sevdim hep de öyle kalacak..
♥ Beni terk ettiğin gün, saçlarından bir tel koparıp asacağım kendimi. Beni terk ettiğin gün, kirpiklerinden birini koparıp saplayacağım kalbime.
♥ Bir akşam yanımızda kimse olmaz ya da olanlar olması gerekenler değildir. Yıldızların bizim için parladığını göremeyen gözlerimiz, gün gelir hayatımızdan kayan yıldızların gömüldüğü maziye kilitlenir...
♥ Bir birimize söz vermiştik, Bütün ömür boyu ayrılmayacaktık, Yeminler etmiştik, Asla ayrılmayacaktık, Ama ne oldu Bir kış günü, yıldızların bakışlarında, Ayrılığımızı söyledik..
♥ Bir çiçeğim vardı, adını aşk koydum; KOPARDILAR, Bir çiçeğim vardı, adını sevgi koydum; SOLDURDULAR, şimdi yine bir çiçeğim var, adını izdi rap koydum; NE KOPARAN VAR, NE SOLDURAN...
♥ Bir daha görüşmemekti senin seçimin Seni severken kaybetmek niçin Anlamsız bir öfkeyle doldu için seni kırdım biliyorum bir hiç için Ayrılık nedenini hissediyorum Artık dönüşü yok biliyorum Her gün seni düşünüyorum Ama artık sensiz yaşıyorum Neyse canım sen son değildin Ama bil ki son olabilirdin Böyle olmasını da sen istedin Beni zaten hiç sevmedin.
♥ Bir eski dost gibi hatırla beni.Bir selam ver yeter.Unutmuş olsan da eski günleri.Adımı ara sıra an yeter.
♥ Bir Gece Ay Bana Sordu neden Seni Ağlatan Bir Kızla Berabersin? Aya Baktım Ve Dedim ki Sen Hiç Gökyüzünden Vazgeçebilircisin...
♥ Bir gece yarısı titreyerek uyanırsan bil ki resmini öptüğüm gündür, bir gün sebepsiz yaşlar süzülürse o güzel gözlerinden bil ki yokluğundan öldüğüm gündür...
♥ Bir gün bir köşede sızıp kalırsam, El tanımasa da sen tanır mısın? Sorsalar sana kim bu diye, Bakıp yaptığından utanır mısın?
♥ Bir Gün Bu Köşede Sessiz Sedasız Hıçkıra Hıçkıra Ağlayacağım , şu Lanet kaderime Sitemler Edip , Tanrıya Son Kez Yalvaracağım , Güzel Gözlerin Gelecek Aklıma , Solup Gideceğim En Güzel çağımda , Sensizlik Beni çağırdığında , Boş Sokaklara Haykırdığında , Artık Burada Olmayacağım.
♥ Bir gün hayatın tüm güzelliklerinden vazgeçip sessiz sedasız ölüme gitmek istersen yanıma gel de sana sensiz olmanın ölüm olduğunu göstereyim.
♥ Bir gün seni unutmak zorunda kalırsam aşkımın küçüklüğüne değil, çaresizliğimin büyüklüğüne inan.
♥ Bir gün yağmura yakalanırsan benden kaçtığın gibi yağmurdan da kaç.çünkü bulutların arkasında kaybolan aşkı için ağlayan benim.
♥ Bir mültecinin vatanı yada bir kölenin hürriyeti kadar uzak olsan da; sende hep gurbeti yaşasam da olsun: yeter ki beni yüreğinden sürgün etme...
♥ Bir ömür boyu seninleyim desende istemem artık.çünkü sen rüzgarın coşturduğu bir toz bulutusun.Bugün bana esersin yarın ellere...
♥ Bir ses beklemek senden. Soluk beklemek. Suskunluğun en acımasız olduğu zamanlardayım. Hiç bu kadar uzun susmadın sevdiğim. Hiç bu kadar uzun gitmedin bilmediğim yerlere, gözlerimi götürmeden yanında!
♥ Bir sevgilim var uzakta Yüzünü göremediğim, sesini duyamadığım Bir sevgilim var uzakta Elini tutamadığım, saçına dokunamadığım Ama gün gelir sevgilim bana dünden yakın olur.
♥ Bir soluk kadar yakın yıldızlar kadar uzak derler sevgi için.uzanır yetişemezsin,yetişir dokunamazsın,dokunur vazgeçemezsin vazgeçer ama asla unutmazsın.
♥ Bir umuttu yalnızlık bir şeyleri paylaşamamaktı belki,gözler dalıp giderken, yaralı bir serçeye ağlayan bir buluttu belki de,belki bel kilerle dolu bir hayattı bu..
♥ Bırak bu sevgimiz tertemiz kalsın sen benim içimde kanayan yarasın.bir gün gelir belki beni anlarsın dönüp te yüzüme nasıl bakarsın.
♥ Bırak yanın da olayım, sana sevgimi anlatayım. baktın olmadı,ölümüm kanıtlayacaksa sana olan sevgimi,senin için ölmeye ben çoktan razıyım.
♥ Biraz buruk bir duygu yüklenirse yüreğine gözlerin takılır kalırsa uzaklara hele kulakların deli gibi çınlarsa zamansız,bil ki bir yerlerde özleniyorsun.
♥ Bir gün bensiz bir yerde ağlarsan her düşen göz yaşında beni hatırla hafifçe yağan bir yağmurda saçlarını okşayan her damlada beni hatırla hiç aşık oldun mu diye soran olursa olmadım derken beni hatırla seni sevdiğimi daima hatırla..
♥ Bir gün sende seversin Bir gün sende ağlarsın O zaman ben gelirim aklına Belki geri dönmek bile istersin Ama vakit çok geç olacak Elimde değil seviyorum, özlüyorum Hep de öyle olacak.
♥ Bir gün sevgilim sordu Aşk nedir diye biraz zaman istedim düşüneyim diye. Ertesi gün gördüm onu bir başkası ile.Kulağına fısıldadım AŞK izdi raptır diye.
♥ Birlikte yaşayabileceğin biriyle değil, onsuz yaşayamayacağın biriyle ol. Geldiği zaman boşluk dolduran değil gittiğinde yeri doldurulmayan biriyle ol.
♥ Bitmesin isterdim umutlarımız.Bitmesin isterdim duygularımız.Ne çıkar sel olsa göz yaşlarımız.Her şey bitti artık bil bundan sonra..
♥ Biz ayrıldık ama şunu unutma yaşadığın şehirde beni sana hatırlatacak çok şey var.Baktığın her yer,gördüğün her nokta ve ayak bastığın her toprakta benden bir şeyler var.İşte unutamamamın sebebi de bu.çünkü bu şehrin her noktasında bizim anılarımız yaşıyor.
♥ Bu duvarlar duysa hıçkırığımı belki beni anlardı kalbimde bir umut gönlümde bir alev beni unutana söyleyin beni unutanı ben unutmadım elbet dönecek ya dönecek yada bu kalp onsuz ölüp gidecek.
♥ Bu gece rüyama gir gizlice sımsıkı sar öp kokla iyice sonra isyanlar savur küfret güzelce ve sonra çek git gitmen gereken yere yolun açık olsun.
♥ Bu gül sana vereceğim son hediyem maalesef ben sana bu gülü verecek kadar alçağım; ama yine biliyorum ki sen bu gülü alacak kadar alçak gönüllüsün..
♥ Bu yaşamdaki her şey yalan ve sen benim için bulutlar arkasındaki dokunulmamış bembeyaz bir sevgi yumağısın,ve şunu da biliyorum ki tüm sevgime rağmen bu yaşamda sevgisine layık olmadığım tek insan sensin.Sen ki en güzel sevgilere ve en muhteşem duygulara layıksın.
♥ Buruk hasret dolu geceleri öldüreceğim bir gün,bu ayrılık şarkılarını kurşuna düzeceğim.Seni benden ayrığı için kaderimi mahkemeye vereceğim. çok şey mi istedim senden hiç farkında olmadan bir çiçeğin bile kıymeti var sararıp ta solmadan bıktım artık bıktım hep sana hep bana hep bu umutsuz aşka ağlamaktan tek korkum Allah tan birde sensiz kalmaktan...
♥ Dağlara duman duman, hasret çöker, dağlara göz yaşlarım yağmur olur, yollara gönlümde bin yel eser, uzar gider daha sonlara... Ağlama, ağlama sen gözbebeğim, ağlama yalnız seni seveceğim, unutma ölsem bile döneceğim, inan gülüm sen ağlama...
♥ Denizin dibinden bir avuç sevgi çıkarırken vurgun yedi dalgıç ciğer bitse de yürek atmakta çünkü sevgi dipte hala ışıldamakta..
♥ Dilde söylenecek şarkımı kaldı mecnundan keremden farkım kalmadı artık ecelden de korkum kalmadı beni paramparça kırda öyle git.. Mutluluk hakkımdır diyemem artık nasibim ağlamak gülemem artık Senden başkasını sevemem artık kalbime kilit vur da öyle git..
♥ Dilerim tanrıdan yüzün hiç gülmesin Yıllarca benim gibi sevip sende acı çekesin sevgimi bilmedin suç bende mi! seven çeker acıyı sevmeyen ne bilsin.. Bana aşktan bahsetme sevmek kim sen kimsin.
♥ Doğan her günün sabahında içimde gözlerini görebilmek aşkı olmasa, inan hiçbir şeye değmezdi yaşamak.
♥ Dostluk kolay kurulur ama devam ettirmek zordur. Bugün kırdım seni. Ama inan istemeden oldu. Bu nedenle senden çok, çok özür dilerim.
♥ Dün Gece Yine Aklımdaydın Saatlerce, önce ölümü Sonra Sensizliği Düşündüm. Hiç Farkı Yoktu Biberinden, çünkü ölüm Sensizlikse, Sensizlik Zaten ölümdü...
♥ Dün gökyüzüne bir avuç yıldız fırlattım. Karanlığında aydınlığım olsun diye. Şimdi sensizliği kalbime fırlatıyorum, bıraktığım yerden dönesin diye. Vazgeçilmezim sıra sende gururu bir yere fırlat ve pişmanlığımla sızlayan şu kalbimi mükemmelliğinle donat.
♥ Dünyada sevilmiş ve seven nafile bekler. Bilmez ki giden sevgililer dönmeyecekler... Bir çok gidenin her biri memnun ki yerinden dönen yok seferinden...
♥ Düşlerim vardı görmekten korktuğum, hislerim vardı söylemekten korktuğum, şiirlerim vardı yazmaktan korktuğum, şimdi sen varsın kaybetmekten korktuğum...
♥ Duygular vardır elletilmeyen,sevgiler vardır kelimelere sığmayan,bakışlar vardır insanı ağlatan,insanlar vardır ki asla unutulmayan,işte sende onlardansın !!!
♥ Eğer beni bu sokakta, bu mahallede, bu şehirde bulamazsan, sevgilim bil ki ben, gözlerinin daldığı yerdeyim.
♥ Eğer bir gün beni unutursan öyle biriyle unut ki sana savurduğum KURŞUNLARIN önüne geçecek kadar cesur olsun..
♥ Eğer bir gün gökyüzünün kara mavi çizgisinde bir kırlangıç sürüsü görürsen bil ki kanatlarındaki buruk gülümsemelerle ıslak tebessümler benden sana kalanlardır.
♥ Eğer birini unutmak istiyorsan, onun adını kumlara yaz, Sabahleyin dalgaların ve fırtınanın onu sildiğini göreceksin. Eğer birini seviyorsan, onu kalbine yaz ki hiçbir fırtına ya da dalga onu silemesin.
♥ Elbet mutluluk elimi tutacak bir gün, elbet şans bana bir kıyak geçecek ve ben güleceğim. ne yazık ki sen sadece ardımdan bakacaksın kaybına göz yaşı dökeceksin ama merak sen üzülme gülüm acı da sevgin kadar geçicidir..
♥ En değerli şey sen oldun Ve birden en değersiz.. İkisini de sen istedin Geldin ve gittin Sadece izlemekle yetindim.
♥ En güzel yarınlar senin olsun,ömrün mutlulukla dolsun çünkü sen buna layıksın.eğer gün gelirde beni unutursan inan ki gülüm canın sağ olsun.
♥ En mutlu gününde yanında yoksa onunlayken bile onsuzluğu yaşıyorsan bil ki terk edilmişsindir yalnızlığı yaşıyorsun ama bilmeden.
♥ En sevdiğim seni özlemekti,en sevdiğim kendimi özletmekti,en sevdiğim ellerim arasındaki parmaklarını sımsıkı tutmak,bir yaprak dökümü gibi hafif ürkek üşüyerek seninle orada yürümek.
♥ Gece bir başka giyer siyahını, yıldızlar daha bir sönük olur, yakamozlar başka çizer denize kendini ve hayat daha bir kahpe oynar oyununu sen yanımda yoksan eğer!
♥ Gecemidir insanı hüzünlendiren insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen .gecemidir seni bana düşündüren yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen.
♥ Geçenlerde bir meyhane keşfettim mezarlığın karşısında.Bir gün beni ararsan ya meyhanedeyim yada tam karşısında.
♥ Geceyi deniz tutmuş, kalbimi hasret, hangi sularda ayak izlerin, hangi kaptanın seyir defterinde kalmış gözlerin.
♥ Geleceği benimle karanlık görüyorsan,umutların solmuş yüreğinde. Hadi git beni hiç düşünme eğer mutlu olacaksan çeker giderim,sen mutlu olacaksan ben çekerim.
♥ Gidersen kim sular fesleğenleri,kuşlar nereye sığınır akşam olunca.Gidersen kar yağar avuçlarıma,gidersen kuşlarda ölür bende.
♥ Gidişinle beni boş bir sedaya bıraktın, şimdiden sayıyorum sensizlik günlerini ve geleceğin günü bekliyorum sabırsızlıkla, o günün sevgisiyle avutuyorum bir parçacık kalbimi.
♥ Gitmek mümkün olsa gitsem uzaklara, sevmesem seni yaksam yüreğimi, savursam küllerimi dağlara denizlere ,yeşerirdi küllerim sana olan sevgimle..
♥ Gittin... Şimdi bir mevsim değil, bir hayat girdi aramıza. Ne sen dönebilirsin artık geriye, ne de ben kapıyı açabilirim sana.
♥ Gökte rahmet olsan umudum değilsin seninde yağmurunda ıslanmıyor bedenim kızgınlığım sana değil kendime senin mevsiminde açmıyor açamıyor çiçeklerim..
♥ Gökyüzü yıldızlarla doluydu, ben hep seni düşünürken. Hüzün yıldızları koydum adlarını, seni hatırlatıyor diye. Aynı onlar gibi sende benden çok uzaklardaydın. Göz kırpardın uzaklardan sessizce. Bense hep seni bekledim, kırık kalbim, yaşlı gözlerimle
♥ Gözlerim seni rahatsız ediyorsa kapatırım bir daha açmam,sözlerim seni rahatsız ediyorsa susarım bir daha konuşmam , varlığım seni rahatsız ediyorsa ölürüm bir daha karşına çıkmam, sevgim seni rahatsız ediyorsa üzgünüm çünkü ona engel olamam.
♥ Gözlerim yollarda bekletme ne olur,bu aşka bir hüzün ekletme ne olur,bana sensizliği öretme ne olur,yokluğun cehennem,cennetim sensin...
♥ Gözlerin sözlerini örtecek kadar masum, düşüncelerin duygularını bastıracak kadar acımasız,ellerinde ellerimi tutamayacak kadar uzaksa benim suçum ne bir tanem.
♥ Gözyaşım utangaç boynunun inciden kolyesi olsun, her damla vefasız teninde bir veda busesi olsun, isterim sen de ben gibi yan ömrüne hep ağla,,hep ağla, bu benden son dua, bu benden ayrılık hediyesi olsun..
♥ Gül filizlendiği günden itibaren güneşe aşıktır. Her ne kadar güneş her gece ayın görkemine kapılıp gülü bıraksa da, gül yıldızlara kanıp güneşi unutmaz.
♥ Güller anlatsın sana olan sevgimi. Güller anlatsın yalnızlığımı, çaresizliğimi,yavaş yavaş eriyen yüreğimi güller anlatsın.Ben anlatamadım güller anlatsın.
♥ Güneşin başka iklimleri aydınlatmaya, başka gönülleri ısıtmaya gittiği şu saatlerde, kâğıdı, kalemi elime alıp, seninle dertleşmek, yalnızca sana yazmak ve yalnızca seni özlemek geçiyor içimden. Sana yazmak. “Sana Seni Yazmak”.
♥ Güneşin her doğuşunda ben biraz daha batıyorum.Bu hayatı anlamsız,sensiz yaşıyorum.Her gün sanki ölümü bekliyorum.çünkü ben sensiz yapamıyorum..
♥ Güzelsin, şirinsin, şahanesin.çektiğim çileye tek bahanesin.Melek mi şeytan mı bilmem ki nesin.Tuzaktan tuzağa atsan da olur.Ben seni seviyorum ya sen beni sevmesen de olur.
Kızgınlık Sözleri (Mesajları)
♥ Buruk kalbim duzelmez Bu Sozlerinle asla, sana ben inandım sevdim ama sen harcadın beni, sevgi yolunda dönme bana bir daha.
♥ Yolunda ölüm olsa gelirdim, seninle her acıya giderdim, ama sen buna değmezsin vefasız insan.
♥ Sana yalan Sevgilerin Sahte Mutlulukları Lazım, benim gibi gerçekler Sana Fazla Gelir Bu Dünyada.
♥ Ömrümden çaldığın zamana acıyorum, zaman hataları telafi edecek günün birinde. Ama o zaman sen telafisi olmayan bir hata olucaksın gözümde.
♥ Ters, düz, hayatımın sadece arasındaki göz yaşı oldun, umutlarımda sayende kayboldu.
♥ Kızgınlık halinde söylediklerini iyi düşün, pişman olucağın sözleri söyleme bana, kaldırmaz Kalbim gerisini.
♥ Ne yürk Kaldı Sana Verecek, Nede inancım kaldı Seninle Bu yolda Gidebilcek, Kızgınlıklarım içimde Kor Oldu Seni Toprağa gömecek.
♥ Yolunda ölüm olsa gelirdim, seninle her acıya giderdim, ama sen buna değmezsin vefasız insan.
♥ Sana yalan Sevgilerin Sahte Mutlulukları Lazım, benim gibi gerçekler Sana Fazla Gelir Bu Dünyada.
♥ Ömrümden çaldığın zamana acıyorum, zaman hataları telafi edecek günün birinde. Ama o zaman sen telafisi olmayan bir hata olucaksın gözümde.
♥ Ters, düz, hayatımın sadece arasındaki göz yaşı oldun, umutlarımda sayende kayboldu.
♥ Kızgınlık halinde söylediklerini iyi düşün, pişman olucağın sözleri söyleme bana, kaldırmaz Kalbim gerisini.
♥ Ne yürk Kaldı Sana Verecek, Nede inancım kaldı Seninle Bu yolda Gidebilcek, Kızgınlıklarım içimde Kor Oldu Seni Toprağa gömecek.
Nefret Sözleri
♥ Sana olan sevgim saygim var oldukca sen sevmesende unutmak istemesende inkar etsende Aci cekmeye mahkumsun!
♥ Cok özür diliyorum ellerini tuttugum icin, cok özür diliyorum gözlerine baktigim icin, cok özür diliyorum seni insan yerine koyup sevdigim icin...
♥ Hani insan aglamak ister de, gözlerinden yas akmaz! Hani insan gülmek ister, yürekten gülmez! Hani insan birini bekler, o hic gelmez! Iste o zaman ölmek ister, ECEL GELMEZ!
♥ Nefrete sevgiden daha cok güveniyorum cünkü nefretin sahtesi olmaz!
♥ Seninle sonra eren askimiza hicte üzülüp aglamiyorum. Askimiz zaten bastan yokmuski. Gec anladimsada, yillardir yalan olan sevdandan, tam tersi, kurtulduguma seviniyorum. Sana neye üzüldügümü söyleyeyimmi? YILLARDIR SENIN UGRUNA BOSA HARCADIGIM ZAMANA...
♥ Yazik oldu bütün emeklerime degermiydi senin gibi KALPSIZE...
♥ Sen beni öyle bir hale getirdinki dostarim bile bana güldü. Ama ben seni öyle bir hale getirecemki Düsmanlarin bile senin icin aglayacak..
♥ Al hadi hanceri eline vur hadi sirtima acima gülüm nasil olsa Kahpelik son moda!!!
♥ Hatirlasana o eski yillari seni ne cok sevdigimi o zamanlar istemezdin cünkü baskasini severdin simdi ne oldu yalvariyorsun diz cöküyorsun ama baska kapiya sana verecek bir askim yok. Eger cok istersen nefretim var...
♥ Duydum ki baskasini bulmussun hayirli olsun! Onu seviyorum demissin ne güzel! Beni aldattigini söylemissin ne cikar! Sen aldatildin gülüm naber?
♥ 3 kurusluk insana 5 kurusluk deger verirsen kendini 10 kurusluk hissedermis. Simdi aynaya bak ve o 3 kurusluk suratina tükür...
♥ insanlar vardir sevgiye layiktir! Insanlar vardir sevginin en yücesini versende assaliktir...!
♥ Dudaklarimdan düsüremedigim bir sigara gibisin. Üstelik öyle bir illetsin ki bir sara gibi her daim uykularimda beni nöbet nöbet yoklarsin. Öyle uslanmaz öyle utanmaz nöbetlerine alisamadim. Her aciyi tasidimda yüregimde bir sensizligi tasiyamadim. Gittigin gün o aci ile yasayamam demistin. Beden yasadida ruh topraga karisti coktan... hic yüzün gülmesin..NEFRETIMSIN!!!
♥ Allah sana öyle bir ceza versinki benim seni sevdigim gibi sende bir baskasini sev ve o bir baskasi seni sevdigim kadar nefret etsin..
♥ Düsman kelimesinin anlamini.. arkadas sifatiyla tasiyanlardan ögrendim...
♥ Beni aradigin gün gözlerin yasla dolsun bensiz gecen günlerin haram olsun. Demistinki seni cok ama cooook seviyorum. Eger bu sözün yalansa aska lanet olsun!
♥ Laf sokmaya kalkma kapak olursun, ugrasma etiket olursun, yavsama köpek olursun insan ol belki yanimda yer bulursun!
♥ Aya baktim seni gördüm....sana baktim ayi gördüm J)))
♥ Kimseye oldugundan fazla güvenme beyaz gülün bile gölgesi SIYAHTIR!!!
♥ Ben ki senin icin dünyalari yakacaktim. Sen tutup beni yaktin NEFRETIMSIN!!
♥ Senden nefret ediyorum, beni ve benimle ilgili hersiyi gecmisi anilari bir kalemde silebilirsin. Uzak dur benden
♥ Cok özür diliyorum ellerini tuttugum icin, cok özür diliyorum gözlerine baktigim icin, cok özür diliyorum seni insan yerine koyup sevdigim icin...
♥ Hani insan aglamak ister de, gözlerinden yas akmaz! Hani insan gülmek ister, yürekten gülmez! Hani insan birini bekler, o hic gelmez! Iste o zaman ölmek ister, ECEL GELMEZ!
♥ Nefrete sevgiden daha cok güveniyorum cünkü nefretin sahtesi olmaz!
♥ Seninle sonra eren askimiza hicte üzülüp aglamiyorum. Askimiz zaten bastan yokmuski. Gec anladimsada, yillardir yalan olan sevdandan, tam tersi, kurtulduguma seviniyorum. Sana neye üzüldügümü söyleyeyimmi? YILLARDIR SENIN UGRUNA BOSA HARCADIGIM ZAMANA...
♥ Yazik oldu bütün emeklerime degermiydi senin gibi KALPSIZE...
♥ Sen beni öyle bir hale getirdinki dostarim bile bana güldü. Ama ben seni öyle bir hale getirecemki Düsmanlarin bile senin icin aglayacak..
♥ Al hadi hanceri eline vur hadi sirtima acima gülüm nasil olsa Kahpelik son moda!!!
♥ Hatirlasana o eski yillari seni ne cok sevdigimi o zamanlar istemezdin cünkü baskasini severdin simdi ne oldu yalvariyorsun diz cöküyorsun ama baska kapiya sana verecek bir askim yok. Eger cok istersen nefretim var...
♥ Duydum ki baskasini bulmussun hayirli olsun! Onu seviyorum demissin ne güzel! Beni aldattigini söylemissin ne cikar! Sen aldatildin gülüm naber?
♥ 3 kurusluk insana 5 kurusluk deger verirsen kendini 10 kurusluk hissedermis. Simdi aynaya bak ve o 3 kurusluk suratina tükür...
♥ insanlar vardir sevgiye layiktir! Insanlar vardir sevginin en yücesini versende assaliktir...!
♥ Dudaklarimdan düsüremedigim bir sigara gibisin. Üstelik öyle bir illetsin ki bir sara gibi her daim uykularimda beni nöbet nöbet yoklarsin. Öyle uslanmaz öyle utanmaz nöbetlerine alisamadim. Her aciyi tasidimda yüregimde bir sensizligi tasiyamadim. Gittigin gün o aci ile yasayamam demistin. Beden yasadida ruh topraga karisti coktan... hic yüzün gülmesin..NEFRETIMSIN!!!
♥ Allah sana öyle bir ceza versinki benim seni sevdigim gibi sende bir baskasini sev ve o bir baskasi seni sevdigim kadar nefret etsin..
♥ Düsman kelimesinin anlamini.. arkadas sifatiyla tasiyanlardan ögrendim...
♥ Beni aradigin gün gözlerin yasla dolsun bensiz gecen günlerin haram olsun. Demistinki seni cok ama cooook seviyorum. Eger bu sözün yalansa aska lanet olsun!
♥ Laf sokmaya kalkma kapak olursun, ugrasma etiket olursun, yavsama köpek olursun insan ol belki yanimda yer bulursun!
♥ Aya baktim seni gördüm....sana baktim ayi gördüm J)))
♥ Kimseye oldugundan fazla güvenme beyaz gülün bile gölgesi SIYAHTIR!!!
♥ Ben ki senin icin dünyalari yakacaktim. Sen tutup beni yaktin NEFRETIMSIN!!
♥ Senden nefret ediyorum, beni ve benimle ilgili hersiyi gecmisi anilari bir kalemde silebilirsin. Uzak dur benden
Sitemli Sözler
♥ Korkum Sevmek Değil; Korkum Sevipte Ayrılmak… Korkum Kurşun Yemek Değil; Kalleşçe Vurulmak… Korkum Ölüm Değil; Senin Tarafından Unutulmak…
♥ Dönmeyeceksin biliyorum, tutmayacaksın ellerimden öpmeyeceksin dudaklarımdan sevmiceksin beni deli gibi, vurmayacaksın kalbine zinciri benden başkasınıda alacaksın sevgilim......!
♥ Sev öyle sev ki kalmasın sende gurur, Gurur'un başladığı yerde sevgi son bulur
♥ Niye ağlıyorsun dediler, sevdim dedim. Niye üzülüyorsun dediler, gönül verdim dedim. Elin kızı için değermi dediler, meğerse değmezmiş..
♥ Sen sevda ırmağı, gittin ele aktın, sen dünyamı yıktın. Vefasız Aşkım...
♥ Dünya döndükçe sen hep bana DÖNMEYE. Başını her yastığa koyduğunda beni GÖRMEYE. Her kahkahamda göz yaşı DÖKMEYE. Ben yaşadıkça sen ÖLMEYE Mahkumsun...
♥ Alsalarda şu yaşla dolu gözlerimi yerlerinden. Çalsalarda haberim olmadan seni kalbimden. Eğer unutacaksa bu can çıkmasın bedenimden. Ölürsem söyleyin mezarıma gelmesin o sevmeyi bilmeyen.
♥ Sana o kadar kırgınım ki, seni bin parçaya bölsem yetmez. Ama kaybolacak bir parçanada gönlüm elvermez...
♥ Bütün insanları sevebilirdim, sevmeye senden başlamasaydım.
♥ Yürüdüğün yollardan geçebilirsin bir daha fakat anılardan,ASLA!
♥ Bunca acıyı çekmez hiç kimse ve bunca ölümden kolay dönülmez bu kadar sevmeyince..
♥ Öyle kolay değil benden kurtulman, hesabım bitmedi daha seninle, öcümü almazsam haram yaşamak, hesabım bitmedi daha seninle.
♥ Bugün yeni bir meyhane keşfettim mezarlığın tam karşısında beni ararda bulamassan ya meyhanedeyim ya da tam karşısında.
♥ Seven Ben Sevilen Sen Ağlayan Ben Ağlatan Yine Sen.!!!
♥ Bir zamanlar ardından bakar ağlardım şimdi dönüp ardıma bile bakmam. Bir zamanlar uğruna dünyaları yakardım şimdi şerefsizim kibrit bile çakmam!!
♥ Aşkımız için kan dökmemi istiyorsan sana dünyanın şah damarını keserim illede senin kanın olacak diyorsan mühim değil ben seni toprakta da severim.
♥ Benim kalbimi kırmak suya yazı yazmaya benzer, kırılan kalbimi düzeltmek gece doğan güneşe benzer. Sen o suya yazı yazmayı başardın şmdi güneşin doğmasını bekle...
♥ Dönmeyeceksin biliyorum, tutmayacaksın ellerimden öpmeyeceksin dudaklarımdan sevmiceksin beni deli gibi, vurmayacaksın kalbine zinciri benden başkasınıda alacaksın sevgilim......!
♥ Sev öyle sev ki kalmasın sende gurur, Gurur'un başladığı yerde sevgi son bulur
♥ Niye ağlıyorsun dediler, sevdim dedim. Niye üzülüyorsun dediler, gönül verdim dedim. Elin kızı için değermi dediler, meğerse değmezmiş..
♥ Sen sevda ırmağı, gittin ele aktın, sen dünyamı yıktın. Vefasız Aşkım...
♥ Dünya döndükçe sen hep bana DÖNMEYE. Başını her yastığa koyduğunda beni GÖRMEYE. Her kahkahamda göz yaşı DÖKMEYE. Ben yaşadıkça sen ÖLMEYE Mahkumsun...
♥ Alsalarda şu yaşla dolu gözlerimi yerlerinden. Çalsalarda haberim olmadan seni kalbimden. Eğer unutacaksa bu can çıkmasın bedenimden. Ölürsem söyleyin mezarıma gelmesin o sevmeyi bilmeyen.
♥ Sana o kadar kırgınım ki, seni bin parçaya bölsem yetmez. Ama kaybolacak bir parçanada gönlüm elvermez...
♥ Bütün insanları sevebilirdim, sevmeye senden başlamasaydım.
♥ Yürüdüğün yollardan geçebilirsin bir daha fakat anılardan,ASLA!
♥ Bunca acıyı çekmez hiç kimse ve bunca ölümden kolay dönülmez bu kadar sevmeyince..
♥ Öyle kolay değil benden kurtulman, hesabım bitmedi daha seninle, öcümü almazsam haram yaşamak, hesabım bitmedi daha seninle.
♥ Bugün yeni bir meyhane keşfettim mezarlığın tam karşısında beni ararda bulamassan ya meyhanedeyim ya da tam karşısında.
♥ Seven Ben Sevilen Sen Ağlayan Ben Ağlatan Yine Sen.!!!
♥ Bir zamanlar ardından bakar ağlardım şimdi dönüp ardıma bile bakmam. Bir zamanlar uğruna dünyaları yakardım şimdi şerefsizim kibrit bile çakmam!!
♥ Aşkımız için kan dökmemi istiyorsan sana dünyanın şah damarını keserim illede senin kanın olacak diyorsan mühim değil ben seni toprakta da severim.
♥ Benim kalbimi kırmak suya yazı yazmaya benzer, kırılan kalbimi düzeltmek gece doğan güneşe benzer. Sen o suya yazı yazmayı başardın şmdi güneşin doğmasını bekle...
♥ KIRGINLIK SÖZLERİ ♥
♥ Dal rüzgarı affetse bile dal kırılmıştır bir kere.
♥ kırıldım sana, nasıl alıcaksın gönlümü
♥ kırgınım yalan sözlere, kırgınım sahte yüzlere
♥ ne kadar kırgın olsamda sana birşey diyemiyorum
♥ ne olursa olsun kırgın kalmayalım, kırgınlık olmasın aramızda canım sevgilim
♥ seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun peki ne kadar kırgın olduğumu biliyormusun
♥ hayat kırgınlık için yaşanılmıyor, bu kırgınlığa son verelim mi?
♥ kırıldım sana, nasıl alıcaksın gönlümü
♥ kırgınım yalan sözlere, kırgınım sahte yüzlere
♥ ne kadar kırgın olsamda sana birşey diyemiyorum
♥ ne olursa olsun kırgın kalmayalım, kırgınlık olmasın aramızda canım sevgilim
♥ seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun peki ne kadar kırgın olduğumu biliyormusun
♥ hayat kırgınlık için yaşanılmıyor, bu kırgınlığa son verelim mi?
Hasret Sözleri
♥ Ne olurdu saadetlerin en büyüğü İşte ellerimde al, diyebilseydim Anlardın ve hiç gitmezdin, değil mi Bir gün olduğun gibi kal diyebilseydim.
♥ SeN NeRDen ßİLiCEkSİnKi Senİ sİLaHiM jArJöRiNe KoyuP hER gECe KaLßİme SıKttıĞıMı...
♥ şimdi daha iyi anlıyorum ki, nefes almak değilmiş,yaşamak ateşlerde yanmak gibi birşey severken bile sensiz olmak
♥ seni hatırlarım güz yağmurlarında hoyrat türkümsün yankılanan dağlarda birden yokluğun gelir aklıma seni sensiz yaşarım dökülen yapraklarda.
♥ bir gün bana soracaksın ,ben mi yoksa hayatımı daha çok seviyorsun diye.hayatı diyecem.küsüp gideceksin ama hiç bir zaman bilmiyeceksin benim hayatım sensin.
♥ SENINLE DOLU RUYALARDAN UYANDIM. GECENIN ILK TATLI UYKUSUNDAN. RUZGARLARIN ALCAKTAN ESTIGI, YILDIZLARIN PARLADIGI SAATLERDE...
♥ AKSAMIN MATEM RENGINE BURUNDUGU SAATTE GOKYUZUNDEKI KANDILLER TEK,TEK YANMAYA BASLADIGINDA ICIMDE SESSIZ BIR CIGLIK...OZLEMEYI OZLEDIM.OZLEMEYE DEGER NE KALDIYSA...
♥ YORGUNUM OZLEMEKTEN HAYALINI AGLARIM GOZLERIMDE YASLAR SELI BIR SENI UNUTMADIM YILLARDIR BIRDE BEN AGLARKEN GITTIGINI DAYANAMAM INAN DAYANAMAM BUNA UNUTAMAM BIR AN DOKUNAMAM SANA HARCANIRIM UGRUNA ALDIRMADAN ZAMANA DIYEMEM DILIM VARMAZ DIYEMEM ELVEDA...
♥ BENDEN COK UZAKTA OLSANDA SANA SARILIP DOKUNAMASAMDA SANA SESIMI DUYURAMASAMDA KALBIMIZIN BIR OLDUGUNU VE SENINDE BENI BEN KADAR OZLEDIGINI BILIYORUM.
♥ SEN HASRETIMSIN,KADERIMSIN,YASAYAMADIGIM GUNLERIM SEVGISINE DOYAMADIGIM AKSAM GOZLU YARIMSIN. SENI COK SEVIYORUM ASKERIM!!!
♥Bu gece gözlerinde ayın dogmasını bekle , yıldızlara dokunmaya çalış dokunamagın için üzülme onları segretmekle yetin benim seni özlemekle yetindiğim gibi.
♥ bir bulut gibidir benim kalbim başka yüreklerle çarpışır yağmur yağdırır ve bu yağmurda sadece vazgeçemediklerim ıslanır şimdi dokun saçlarına mutlaka ıslaktır!
♥ bir gülün peşinde koşanlar çiğnedikleri kır çiçeklerinin farkına varmazlar...
♥ BIR ISIM VAR UNUTAMADıGıM.BIR ÇIÇEK VAR KOPARAMADıĞıM.BIR HAYAL VARKURAMADıĞıM.BIRDE SEN VARSıN ÖZLEYIPTE ULAŞAMADıĞıM...
♥ Gecenin karanlığında, güneşin ışığında, Suyun damlasında, selin coşkusunda Kimi yanımdasın kimi rüyamda Ama hep aklımdasın sakın unutma.
♥ SeN NeRDen ßİLiCEkSİnKi Senİ sİLaHiM jArJöRiNe KoyuP hER gECe KaLßİme SıKttıĞıMı...
♥ şimdi daha iyi anlıyorum ki, nefes almak değilmiş,yaşamak ateşlerde yanmak gibi birşey severken bile sensiz olmak
♥ seni hatırlarım güz yağmurlarında hoyrat türkümsün yankılanan dağlarda birden yokluğun gelir aklıma seni sensiz yaşarım dökülen yapraklarda.
♥ bir gün bana soracaksın ,ben mi yoksa hayatımı daha çok seviyorsun diye.hayatı diyecem.küsüp gideceksin ama hiç bir zaman bilmiyeceksin benim hayatım sensin.
♥ SENINLE DOLU RUYALARDAN UYANDIM. GECENIN ILK TATLI UYKUSUNDAN. RUZGARLARIN ALCAKTAN ESTIGI, YILDIZLARIN PARLADIGI SAATLERDE...
♥ AKSAMIN MATEM RENGINE BURUNDUGU SAATTE GOKYUZUNDEKI KANDILLER TEK,TEK YANMAYA BASLADIGINDA ICIMDE SESSIZ BIR CIGLIK...OZLEMEYI OZLEDIM.OZLEMEYE DEGER NE KALDIYSA...
♥ YORGUNUM OZLEMEKTEN HAYALINI AGLARIM GOZLERIMDE YASLAR SELI BIR SENI UNUTMADIM YILLARDIR BIRDE BEN AGLARKEN GITTIGINI DAYANAMAM INAN DAYANAMAM BUNA UNUTAMAM BIR AN DOKUNAMAM SANA HARCANIRIM UGRUNA ALDIRMADAN ZAMANA DIYEMEM DILIM VARMAZ DIYEMEM ELVEDA...
♥ BENDEN COK UZAKTA OLSANDA SANA SARILIP DOKUNAMASAMDA SANA SESIMI DUYURAMASAMDA KALBIMIZIN BIR OLDUGUNU VE SENINDE BENI BEN KADAR OZLEDIGINI BILIYORUM.
♥ SEN HASRETIMSIN,KADERIMSIN,YASAYAMADIGIM GUNLERIM SEVGISINE DOYAMADIGIM AKSAM GOZLU YARIMSIN. SENI COK SEVIYORUM ASKERIM!!!
♥Bu gece gözlerinde ayın dogmasını bekle , yıldızlara dokunmaya çalış dokunamagın için üzülme onları segretmekle yetin benim seni özlemekle yetindiğim gibi.
♥ bir bulut gibidir benim kalbim başka yüreklerle çarpışır yağmur yağdırır ve bu yağmurda sadece vazgeçemediklerim ıslanır şimdi dokun saçlarına mutlaka ıslaktır!
♥ bir gülün peşinde koşanlar çiğnedikleri kır çiçeklerinin farkına varmazlar...
♥ BIR ISIM VAR UNUTAMADıGıM.BIR ÇIÇEK VAR KOPARAMADıĞıM.BIR HAYAL VARKURAMADıĞıM.BIRDE SEN VARSıN ÖZLEYIPTE ULAŞAMADıĞıM...
♥ Gecenin karanlığında, güneşin ışığında, Suyun damlasında, selin coşkusunda Kimi yanımdasın kimi rüyamda Ama hep aklımdasın sakın unutma.
Sevgiliye Özlem Sözleri
♥ Beklemek güzeldir güzelim Dönecekse eger beklenen.... Özlemek güzeldir güzelim Özlüyorsa eger özlenen..
♥ Herzaman duyamadigimiz o toprak kokusu bu zamanda aranan gerçek sevgiler gibi yagmur arkasinda sakli olan toprak kokusu gibi ortaya çiksa keske...
♥ Özledigim ne sensin ne de bir baskasi... özledigim gerçekten hissetmeden bana "seni seviyorum" demeyecek biri..
♥ Hani insan aglamak ister, Gözlerinden yas gelmez ! Hani gülmek ister,yürekten gülmez! Hani birini bekler o hiç gelmez! Iste o zaman ölmek isterde ECEL gelmez!
♥ Gözlerimi kapattigim an gözümün önünde konusmaya basladigimda ismin agzimda sanki benim gölgem gibisin peki ya ben senin için neyim söylermisin ?
♥ Özlem bence ne bir seye duyulan hasret nede ulu bir arzulayis. O bence içten içe aglayis yada senden ayri yasayis...
♥ Yasamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgide sensiz olmaz... Unutma sevmek daima beraber olmak degildir. Sen yokken bile seni yürekte yasatabilmektir...
♥ Ilik bir rüzgar esti buradan, nereden estigini bilemedim nereye gidiyorsun dedim özlenen heryere dedi aklima sen geldin cünki özlenen sendin. birtanem Ya onu kaybedersin, ya da kendini mahvedersin.
♥ Baliklarin sevgisini bilirmisin birbirlerine dokunamazlar ama sevgilerini hep yüreklerinde hissederler bende simdi sana dokunamiyorum çünkü sen hep yüregimdesin.
♥ Bir gün bir sevda çalar kapinizi... Sasirirsiniz, beklemiyorsunuzdur... Bu güne kadar gelen sevgilere hep misafir olarak bakmissinizdir... Ancak, bu sevgi asktan öte olarak yerini alir gözlerinizden kalbinize !
♥ Biraz buruk bir duygu yüklenirse yüregine gözlerin zaman zaman takilirsa uzaklara kulaklarin ansizin çinlarsa bilki bir yerlerde delice özleniyorsun.
♥ Herzaman duyamadigimiz o toprak kokusu bu zamanda aranan gerçek sevgiler gibi yagmur arkasinda sakli olan toprak kokusu gibi ortaya çiksa keske...
♥ Özledigim ne sensin ne de bir baskasi... özledigim gerçekten hissetmeden bana "seni seviyorum" demeyecek biri..
♥ Hani insan aglamak ister, Gözlerinden yas gelmez ! Hani gülmek ister,yürekten gülmez! Hani birini bekler o hiç gelmez! Iste o zaman ölmek isterde ECEL gelmez!
♥ Gözlerimi kapattigim an gözümün önünde konusmaya basladigimda ismin agzimda sanki benim gölgem gibisin peki ya ben senin için neyim söylermisin ?
♥ Özlem bence ne bir seye duyulan hasret nede ulu bir arzulayis. O bence içten içe aglayis yada senden ayri yasayis...
♥ Yasamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgide sensiz olmaz... Unutma sevmek daima beraber olmak degildir. Sen yokken bile seni yürekte yasatabilmektir...
♥ Ilik bir rüzgar esti buradan, nereden estigini bilemedim nereye gidiyorsun dedim özlenen heryere dedi aklima sen geldin cünki özlenen sendin. birtanem Ya onu kaybedersin, ya da kendini mahvedersin.
♥ Baliklarin sevgisini bilirmisin birbirlerine dokunamazlar ama sevgilerini hep yüreklerinde hissederler bende simdi sana dokunamiyorum çünkü sen hep yüregimdesin.
♥ Bir gün bir sevda çalar kapinizi... Sasirirsiniz, beklemiyorsunuzdur... Bu güne kadar gelen sevgilere hep misafir olarak bakmissinizdir... Ancak, bu sevgi asktan öte olarak yerini alir gözlerinizden kalbinize !
♥ Biraz buruk bir duygu yüklenirse yüregine gözlerin zaman zaman takilirsa uzaklara kulaklarin ansizin çinlarsa bilki bir yerlerde delice özleniyorsun.
Sevgililer Günü (Özel)
♥ BULUTLARA YUKLEDIM HASRETIMI, RUZGARLARLA YOLLADIM SEVGIMI, YAGMURLAR YAGDIRDIM GOZYASLARIMLA KUCUK MELEKLER GONDERDIM SENI OPMEYE! SEVGILILER GUNUN KUTLU OLSUN!
♥ BIR KUS OLUP GITSEM, ASSAM SU ENGINLERI, VARSAM SENIN YANINA. OPSEM DOYASIYA, KOKLASAM SENI, EN BUYUK HEDIYE ODUR BANA.
♥ BIR YUDUM SEVGI KOSKOCA BIR OKYANUSA BEDELDIR. SIMDI UZAKLARDA SENIN BIR YUDUM SEVGINE HASRETIM SEVGILIM. SENI HASRETIMI TUKETIRCESINE KUCAKLIYORUM.
♥ SANA DOGRU BIR KELEBEK UCURDUM, DAGLARI DENIZLERI ASTI SENI BULDU, YANAGINAUFACIK BIR OPUCUK KONDURDU. HISSETTIN MI? SEVGILILER GUNUN KUTLU OLSUN!
♥ DOGAN HER GUNUN SABAHINDA ICIMDE GOZLERINI GOREBILMEK ASKI OLMASA, INAN HICBIR SEYE DEGMEZDI YASAMAK. SEVGILILER GUNUN KUTLU OLSUN!
♥ SENI SEVDIGIM KADAR YASASAYDIM OLUMSUZLUGUN ADINI ASK KOYARDIM... SEVGILILER GUNUN KUTLU OLSUN BIRICIK ASKIM!
♥ YUREGIMDEKI TEK ARZU, HAYALIMDEKI TEK TUTKU, BENI YASATAN TEK DUYGU SENMISSIN BEBEGIM... SEVGILILER GUNUNU KUTLUYORUM. DAHA NICE YILLARA.
♥ HADI GEL TUT ELLERIMI! BENIMLE YAN! BENIMLE MEYDAN OKU HER CARESIZLIGE! BENIMLE UYU BENIMLE UYAN. BIRLIKTE VARALIM NICE YILLARA.
♥ DENIZI ICERKEN MAVILER TAKILDI BOGAZIMA, KARAYA VURAN BALIK GIBI CIRPINIYORUM. MAVI GOZLERINI OZLUYORUM. SEVGILILER GUNUN KUTLU OLSUN.
♥ GOZLERIN NEHIR KIRPIKLERIN KOPRU OLSA, BEN UZERINDEN GECERKEN IPLER KOPSA VE DUSTUGUM YER DUDAKLARIN OLSA. SEVGILILER GUNUNDE BIR OPUCUK BORCLUSUN BANA...
♥ HANI EN GUZEL ASKLAR IMKANSIZ GELIR YA INSANA, IMKANSIZ OLDUGUN ICIN ASIGIMSANA!.. SEVGILILER GUNNU KUTLU OLSUN BIRTANEM, SENI COK SEVIYORUM.
♥ SEN COLLERDE SERAP GIBISIN, ENGIN DENIZLERDE YAKAMOZ GIBISIN, ISIGIM SENSIN, GUNESIM SENSIN... BIL KI COK OZLENDIN... SEVGILILER GUNUN KUTLU OLSUN!
♥ BIR KUS OLUP GITSEM, ASSAM SU ENGINLERI, VARSAM SENIN YANINA. OPSEM DOYASIYA, KOKLASAM SENI, EN BUYUK HEDIYE ODUR BANA.
♥ BIR YUDUM SEVGI KOSKOCA BIR OKYANUSA BEDELDIR. SIMDI UZAKLARDA SENIN BIR YUDUM SEVGINE HASRETIM SEVGILIM. SENI HASRETIMI TUKETIRCESINE KUCAKLIYORUM.
♥ SANA DOGRU BIR KELEBEK UCURDUM, DAGLARI DENIZLERI ASTI SENI BULDU, YANAGINAUFACIK BIR OPUCUK KONDURDU. HISSETTIN MI? SEVGILILER GUNUN KUTLU OLSUN!
♥ DOGAN HER GUNUN SABAHINDA ICIMDE GOZLERINI GOREBILMEK ASKI OLMASA, INAN HICBIR SEYE DEGMEZDI YASAMAK. SEVGILILER GUNUN KUTLU OLSUN!
♥ SENI SEVDIGIM KADAR YASASAYDIM OLUMSUZLUGUN ADINI ASK KOYARDIM... SEVGILILER GUNUN KUTLU OLSUN BIRICIK ASKIM!
♥ YUREGIMDEKI TEK ARZU, HAYALIMDEKI TEK TUTKU, BENI YASATAN TEK DUYGU SENMISSIN BEBEGIM... SEVGILILER GUNUNU KUTLUYORUM. DAHA NICE YILLARA.
♥ HADI GEL TUT ELLERIMI! BENIMLE YAN! BENIMLE MEYDAN OKU HER CARESIZLIGE! BENIMLE UYU BENIMLE UYAN. BIRLIKTE VARALIM NICE YILLARA.
♥ DENIZI ICERKEN MAVILER TAKILDI BOGAZIMA, KARAYA VURAN BALIK GIBI CIRPINIYORUM. MAVI GOZLERINI OZLUYORUM. SEVGILILER GUNUN KUTLU OLSUN.
♥ GOZLERIN NEHIR KIRPIKLERIN KOPRU OLSA, BEN UZERINDEN GECERKEN IPLER KOPSA VE DUSTUGUM YER DUDAKLARIN OLSA. SEVGILILER GUNUNDE BIR OPUCUK BORCLUSUN BANA...
♥ HANI EN GUZEL ASKLAR IMKANSIZ GELIR YA INSANA, IMKANSIZ OLDUGUN ICIN ASIGIMSANA!.. SEVGILILER GUNNU KUTLU OLSUN BIRTANEM, SENI COK SEVIYORUM.
♥ SEN COLLERDE SERAP GIBISIN, ENGIN DENIZLERDE YAKAMOZ GIBISIN, ISIGIM SENSIN, GUNESIM SENSIN... BIL KI COK OZLENDIN... SEVGILILER GUNUN KUTLU OLSUN!
Sevgi Mesajları
♥ Bir yudum sevgi koskoca bir okyanusa bedeldir benim için ve özellikle de senin bir yudum sevgine hasretim şimdi uzaklarda sevgilim. Seni hasretimi tüketircesine kucaklıyor ve buseler yolluyorum buralardan.. Kalbim hep seninle...
♥ Seni sevdiğim kadar yaşasaydım; ölümsüzlüğün adını aşk koyardım...
♥ Nasıl ki uzaktaki yıldız parlak gelirse insana, uzakta olduğun için tutkunum sana! Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için tutkunum sana.
♥ Gül Bahçesinde Geçsede Ömrüm, İnan Senin Üstüne Gül Koklamam Gülüm, Seni Koklamak Olsada Ölüm, İnan Uğrunda Ölmeye Değer Be Gülüm.
♥ Bugün yeni bir meyhane keşfettim mezarlığın karşısında. Bir gün beni arar da bulamazsan ya meyhanedeyim ya da tam karşısında.
♥ Bir gül olmak isterdim! Neden mi? Beni koparıp kokladığında vücudunun derinliklerine girip bir daha oradan çıkmamak için?
♥ Bugün benim için yepyeni bir gün doğuyor; herşey capcanlı, herşey hayat dolu, herşey benimle duygularım hakkında konuşuyor, herşey beni duygularıma değer vermeye davet ediyor...
♥ Duyuyorum sana dokunamamanın ezikliğini yaşıyorum aşkın rezilliğini,inan bitanem yanımdayken çekiyorum en çok hasretini..
♥ Yüreğimdeki tek arzu, hayalimdeki tek tutku, beni yaşatan tek duygu senmişsin bebeğim...
♥ Sevmiyorum şu saatin sesini,akmasın dursun zaman.herşeyin bir öncesi ve sonrası vardır derler ya; YALAN. senden önce vardım belki ama aşkım senden sonra olmayacağım inan.
♥ Birgün Yağmura Yakalanırsan Benden Kaçtığın Gibi Yağmurdanda Kaç. Çünkü Bulutların Arkasında Kaybolan Aşkı İçin Ağlayan Benim.
♥ Seni sevdiğim kadar yaşasaydım; ölümsüzlüğün adını aşk koyardım...
♥ Nasıl ki uzaktaki yıldız parlak gelirse insana, uzakta olduğun için tutkunum sana! Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için tutkunum sana.
♥ Gül Bahçesinde Geçsede Ömrüm, İnan Senin Üstüne Gül Koklamam Gülüm, Seni Koklamak Olsada Ölüm, İnan Uğrunda Ölmeye Değer Be Gülüm.
♥ Bugün yeni bir meyhane keşfettim mezarlığın karşısında. Bir gün beni arar da bulamazsan ya meyhanedeyim ya da tam karşısında.
♥ Bir gül olmak isterdim! Neden mi? Beni koparıp kokladığında vücudunun derinliklerine girip bir daha oradan çıkmamak için?
♥ Bugün benim için yepyeni bir gün doğuyor; herşey capcanlı, herşey hayat dolu, herşey benimle duygularım hakkında konuşuyor, herşey beni duygularıma değer vermeye davet ediyor...
♥ Duyuyorum sana dokunamamanın ezikliğini yaşıyorum aşkın rezilliğini,inan bitanem yanımdayken çekiyorum en çok hasretini..
♥ Yüreğimdeki tek arzu, hayalimdeki tek tutku, beni yaşatan tek duygu senmişsin bebeğim...
♥ Sevmiyorum şu saatin sesini,akmasın dursun zaman.herşeyin bir öncesi ve sonrası vardır derler ya; YALAN. senden önce vardım belki ama aşkım senden sonra olmayacağım inan.
♥ Birgün Yağmura Yakalanırsan Benden Kaçtığın Gibi Yağmurdanda Kaç. Çünkü Bulutların Arkasında Kaybolan Aşkı İçin Ağlayan Benim.
Sevgi Sözleri
♥ Eğer gökyüzü bir parça kağıt, deniz bir şişe mürekkep olsaydı yine de sana olan duygularımı yazmaya yetmezdi. Seni o kadar çok seviyorum ki...
♥ Ben asla ağlamam deyip her gece yatağa yattığında aklına o gelip gözünden iki damla yaş süzülüyorsa eğer utançla işte o zaman aşıksın demektir..
♥ Yalnız açığa çıkan ışığı görebiliyorsan, yalnız söylenen sözü duyabiliyorsan, Ne görebiliyorsun Ne de duyabiliyorsun...
♥ Sana bahçeden gül değil güneşten atom koparıp getirmek istiyorum ama kalbim gibi ellerin de yanar diye korkuyorum.
♥ Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir.Ve aşk öyledirki nerde imkansız varsa onu seçer.
♥ Karanlık Aydınlıktan, Yalan Doğrudan Kaçar. Güneş Yalnızda Olsa Etrafa Işık Saçar. Üzülme Doğruların Kaderidir Yalnızlık. Kargalar Sürüyle Kartallar Yalnız Uçar.
♥ Gençliğine güvenip erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken.
♥ Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, aşkın içimde ve ruhun bedenimde olduğu sürece seni çok sevmeye devam edeceğim...
♥ Benim Kalbimi Kırmak Suya Yazı Yazmak Kadar, Gönlümü Almak İse Güneşe Dokunmak Kadar Zordur. Sen Suya Yazı Yazmayı Başardın, Şimdi Güneşin Batmasını Bekle.
♥ Allahım beni öyle bir sonbahar ayazı öldür ki , sevdiğim mezarıma koyacak tek bir gül bile bulamazsın...
♥ Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim açar açmaz duyayım kokunu. Sevda essin başak saçlarında, sesin yüzümü rüzgarla bulsun... Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim, gelsin beni en koyu zulamda bulsun ve öyle bir mektup yaz ki sevgilim varsın ölümüm olsun.
♥ Kilometrelerce uzaklıklara gizlenmiş olsada dostluğumuz aynı gökyüzünü paylaştığımız sürece dostuz!
♥ Özgürlük düşlerde değil ,kendi kendimize yükselttiğimiz çitlerin ardındadır
♥ Uzaklıklar Küçük Sevgileri Yok Eder, Büyükleri Yüceltir. Tıpkı Rüzgarın Mumu Söndürüp Ateşi Yükselttiği Gibi.
♥ Ben asla ağlamam deyip her gece yatağa yattığında aklına o gelip gözünden iki damla yaş süzülüyorsa eğer utançla işte o zaman aşıksın demektir..
♥ Yalnız açığa çıkan ışığı görebiliyorsan, yalnız söylenen sözü duyabiliyorsan, Ne görebiliyorsun Ne de duyabiliyorsun...
♥ Sana bahçeden gül değil güneşten atom koparıp getirmek istiyorum ama kalbim gibi ellerin de yanar diye korkuyorum.
♥ Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir.Ve aşk öyledirki nerde imkansız varsa onu seçer.
♥ Karanlık Aydınlıktan, Yalan Doğrudan Kaçar. Güneş Yalnızda Olsa Etrafa Işık Saçar. Üzülme Doğruların Kaderidir Yalnızlık. Kargalar Sürüyle Kartallar Yalnız Uçar.
♥ Gençliğine güvenip erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken.
♥ Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, aşkın içimde ve ruhun bedenimde olduğu sürece seni çok sevmeye devam edeceğim...
♥ Benim Kalbimi Kırmak Suya Yazı Yazmak Kadar, Gönlümü Almak İse Güneşe Dokunmak Kadar Zordur. Sen Suya Yazı Yazmayı Başardın, Şimdi Güneşin Batmasını Bekle.
♥ Allahım beni öyle bir sonbahar ayazı öldür ki , sevdiğim mezarıma koyacak tek bir gül bile bulamazsın...
♥ Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim açar açmaz duyayım kokunu. Sevda essin başak saçlarında, sesin yüzümü rüzgarla bulsun... Bana öyle bir mektup yaz ki sevgilim, gelsin beni en koyu zulamda bulsun ve öyle bir mektup yaz ki sevgilim varsın ölümüm olsun.
♥ Kilometrelerce uzaklıklara gizlenmiş olsada dostluğumuz aynı gökyüzünü paylaştığımız sürece dostuz!
♥ Özgürlük düşlerde değil ,kendi kendimize yükselttiğimiz çitlerin ardındadır
♥ Uzaklıklar Küçük Sevgileri Yok Eder, Büyükleri Yüceltir. Tıpkı Rüzgarın Mumu Söndürüp Ateşi Yükselttiği Gibi.
Etiketler:
Aşk sözleri,
etkileyici sözler,
sevda sözleri,
sevgi sözleri
Sevgi Sözcükleri
♥Seni yüreğimden atabilsem atamıyorum,
Seni gözlerimden silebilsem silemiyorum
Sensizlik acısını çekemiyorum,
Dönersen diye koştum camlara
Ama yoksun yine yok..
♥Her sabah uyanıp yüzünü güneşe verdiğinde,
Gücünü alamazsın sıcak sevgilerden,
Unutma sakın bir sevgi bin sevgi doğurur ve
O sevgilerden yepyeni bir dünya kurulur..
♥Ben Toprağım suyum sensin, ben yaprağım dalım sensin
İlkbaharım yazım sensin sensiz hayat çekilmiyor.
♥Ufukta bir gemi görsem seni taşıyan,
Mavi denize dalardım geriye bakmadan
Uçsuz bucaksız mavilikte arardım beni
Taa ki beni sende bulana kadar.
♥Ay yıldıza mutluluk fısıldarken
Gökyüzü sevincini yeryüzü ile paylaşırken
Ben sana bir parça mutluluk yolluyorum
içindeki umut çiçekleri hiç solmasın diye
♥Hani gözler varya sözleri anlatır,
Hani sözler varya gözleri aglatır,
Hani anlar varya değeri geç anlaşılır,
Bir de aşk varya seni bana anlatır..
♥Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım vardır:
O da geçip giden zaman...
♥Seni düşünür , seni özlerim ,
Sevgilerin özlemlerin derinliğinde
Ne olur kır şeytanın bacağını birkez beni hatırla ,
Bir sonbahar serinliğinde..
♥Kalbimi kırmak suya yazı yazmak kadar zordur.
Kalbimi düzeltmek ise gece doğan güneşe dokunmaya benzer.
Sen o suya yazı yazdın
Şimdi güneşin doğmasını bekle.
♥Şimdi daha iyi anlıyorum ki,
Nefes almak değilmiş, yaşamak.
Ateşlerde yanmak gibi bir şey,
Seni severken,sensiz olmak...
Seni gözlerimden silebilsem silemiyorum
Sensizlik acısını çekemiyorum,
Dönersen diye koştum camlara
Ama yoksun yine yok..
♥Her sabah uyanıp yüzünü güneşe verdiğinde,
Gücünü alamazsın sıcak sevgilerden,
Unutma sakın bir sevgi bin sevgi doğurur ve
O sevgilerden yepyeni bir dünya kurulur..
♥Ben Toprağım suyum sensin, ben yaprağım dalım sensin
İlkbaharım yazım sensin sensiz hayat çekilmiyor.
♥Ufukta bir gemi görsem seni taşıyan,
Mavi denize dalardım geriye bakmadan
Uçsuz bucaksız mavilikte arardım beni
Taa ki beni sende bulana kadar.
♥Ay yıldıza mutluluk fısıldarken
Gökyüzü sevincini yeryüzü ile paylaşırken
Ben sana bir parça mutluluk yolluyorum
içindeki umut çiçekleri hiç solmasın diye
♥Hani gözler varya sözleri anlatır,
Hani sözler varya gözleri aglatır,
Hani anlar varya değeri geç anlaşılır,
Bir de aşk varya seni bana anlatır..
♥Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım vardır:
O da geçip giden zaman...
♥Seni düşünür , seni özlerim ,
Sevgilerin özlemlerin derinliğinde
Ne olur kır şeytanın bacağını birkez beni hatırla ,
Bir sonbahar serinliğinde..
♥Kalbimi kırmak suya yazı yazmak kadar zordur.
Kalbimi düzeltmek ise gece doğan güneşe dokunmaya benzer.
Sen o suya yazı yazdın
Şimdi güneşin doğmasını bekle.
♥Şimdi daha iyi anlıyorum ki,
Nefes almak değilmiş, yaşamak.
Ateşlerde yanmak gibi bir şey,
Seni severken,sensiz olmak...
Aşk Sözleri
♥ ilk goruste aski anliyorumda, omur boyu birinin suratina bakaniki kisi arasinda ask bir mucizeden baska birsey degil !!! Bill Cosby
♥ Ask karsindakini bulunmaz Hint kumasi sanmanla sersemin teki oldugunu anlaman arasinda gecen zamandir.
♥ Arabanin onundeki cocuklar kazalara, arabanin arkadasindaki kazalarda cocuklara neden olur.
♥ Ben ona baktim, o bana bakti, simdi dort cocuga bakiyoruz.
♥ Dokuz kere sev, onuncu olayim, Gercekten sev, sonuncu olayim.
♥ Erkekler belediye otobusu gibidir. Birini kacirirsan bes dakika sonra oburu gelir.
♥ Ona kalbimi verdim saklasin diye, salak buzdolabina koymus bozulmasin diye.
♥ Birakip gittin beni... Seni unuttum sanma, zaman alismayi ogretti belki ama unutmayi asla...
♥ Savasma sevis, sevisirken zaten savasiyorsun.
♥ Dusen bir yaprak gorursen, Beni hatirla sevgilim, Biliyorsun seni ben Sonbaharda sevmistim. Imza: Copcu Riza
♥ Askim seni seviyorum! Ama parayi daha cok... Lakin paranin ne onemi var, muhim olan miktari!
♥ Sen sen ol, kapi onunde ask yapma! Askin gozu kordur ama konsununki asla!
♥ Erkekler neden evlenemiyecekleri kaninin pesinden kosarlar? Kopeklerin kullanamayacaklari otomobillerin pesinden kosmalari gibi.
♥ Sana sarilmayi o kadar cok seviyorum ki. Cunku o sirada yuzune bakmam gerekmiyor.
♥ Sen likor gibi tatli, tekila gibi carpici, viski gibi asil, konyak gibi sicak, sampanya gibi ozel, sarap gibi tutkulu, malibu gibi egzotik, kokteyl gibi muhtesemsin.
♥ Bir kopek ile bir erkek arasinda ne fark vardir? Kopek sadece haliyi kirletip mahfeder, erkek ise tum yasamini mahfeder.
♥ Vefasiz sevgilim alzheimer hastasi bile senin kadar cabuk unutmaz pes...
♥ Kalbimde yasiyorsun ama kirani vermiyorsun. Not: Ev sahibi en kisa zamanda onunla evlenmezsen seni kapi disari edecekmis.
♥ Ask karsindakini bulunmaz Hint kumasi sanmanla sersemin teki oldugunu anlaman arasinda gecen zamandir.
♥ Arabanin onundeki cocuklar kazalara, arabanin arkadasindaki kazalarda cocuklara neden olur.
♥ Ben ona baktim, o bana bakti, simdi dort cocuga bakiyoruz.
♥ Dokuz kere sev, onuncu olayim, Gercekten sev, sonuncu olayim.
♥ Erkekler belediye otobusu gibidir. Birini kacirirsan bes dakika sonra oburu gelir.
♥ Ona kalbimi verdim saklasin diye, salak buzdolabina koymus bozulmasin diye.
♥ Birakip gittin beni... Seni unuttum sanma, zaman alismayi ogretti belki ama unutmayi asla...
♥ Savasma sevis, sevisirken zaten savasiyorsun.
♥ Dusen bir yaprak gorursen, Beni hatirla sevgilim, Biliyorsun seni ben Sonbaharda sevmistim. Imza: Copcu Riza
♥ Askim seni seviyorum! Ama parayi daha cok... Lakin paranin ne onemi var, muhim olan miktari!
♥ Sen sen ol, kapi onunde ask yapma! Askin gozu kordur ama konsununki asla!
♥ Erkekler neden evlenemiyecekleri kaninin pesinden kosarlar? Kopeklerin kullanamayacaklari otomobillerin pesinden kosmalari gibi.
♥ Sana sarilmayi o kadar cok seviyorum ki. Cunku o sirada yuzune bakmam gerekmiyor.
♥ Sen likor gibi tatli, tekila gibi carpici, viski gibi asil, konyak gibi sicak, sampanya gibi ozel, sarap gibi tutkulu, malibu gibi egzotik, kokteyl gibi muhtesemsin.
♥ Bir kopek ile bir erkek arasinda ne fark vardir? Kopek sadece haliyi kirletip mahfeder, erkek ise tum yasamini mahfeder.
♥ Vefasiz sevgilim alzheimer hastasi bile senin kadar cabuk unutmaz pes...
♥ Kalbimde yasiyorsun ama kirani vermiyorsun. Not: Ev sahibi en kisa zamanda onunla evlenmezsen seni kapi disari edecekmis.
Kadınlara Özel Sözler
♥ Kadını güzel yapan Tanrı; sevimli yapanda şeytandır. (VİCTOR HUGO)
♥ Kadınların aşkları suya yazılmış inançlarıda kuma çizilmiştir. (AYTOUN)
♥ Kadınların üzüntüsü yaz fırtınası gibidir;şiddetli ama kısa olur.(JOANNA BAİLLİE)
♥ Kadın insanın gölgesi gibidir; kovalarsanız kaçar, kaçarsanız kovalar. (CHAMFORT)
♥ Erkekler, kadınlara istediklerini söylerler; kadınlar, erkeklere istediklerini yaparlar. (DE SEGUR)
♥ Kadınların çoğu, resimleri kadar genç değildir.(SİR MAX BEERBOHM)
♥ Kadınlar, gururlarını kurtaran yalanlardan hoşlanırlar. (G.F.ATHERTON)
♥ Kadınların ellerine düşeceğine kucaklarına düş. (BİERCE)
♥ Kadınların en büyük suçları erkeklere benzemek istemeleridir. (DE MAİSTRE)
♥ Kadının namusunu erkeklere karşı koruması, ününü kadınlara karşı korumasından çok daha kolaydır. (ROCHEBRUNE)
♥ Kadının kötüsü kadar kötü, iyisi kadar da iyi bir yaratık yoktur. (EURİPİDES)
♥ Bir kedinin dokuz canı, bir kadının da dokuz kedi kadar canı vardır. (FULLER)
♥ İyi bir kadın bir erkeği etkiler,zeki bir kadın onda ilgi uyandırır,güzel bir kadın büyüler,anlayışlı bir kadın ise ona sahip olur. ( Helen Rowland )
♥ Kadın kendi başına ne gül goncasıdır, ne de diken.Koklamasını bilirsen gül,tutmasını bilmezsen diken olur.( Refik Halid Karay )
♥ Kadınların gözleri keskin, zekaları uyanık, düşünceleri vesveseli olur . ( Guy de Maupassant )
♥ Kadınlarda feci olan şey , ne onlarla ne de onlarsız yaşanabilmesidir. (Byron )
♥ Kadınlar sevmedikleri adama hiç acımazlar .(Alexandre Dumas Filles )
♥ Bir kadın ya sever , ya da nefret der ; ortası yoktur.( Pubillius Syrus )
♥ Kadın öyle bir konudur ki , onu ne kadar incelersen incele herzaman yepyenidir. ( Tolstoy )
♥ En mükemmel kadın , çocuklarına babalarının yokluğunda baba olabilecek kadındır . ( Goethe )
♥ Kadınlar kendilerini sevenler için değil, onlara hükmedenler için can verirler. ( H. Edip Adıvar )
♥ Bir uygarlığın seviyesini ölçmek isterseniz, derhal kadının hayat şartlarına bakın. ( Stuart Mill )
♥ Krallar gibi kadınlar da kendileri için yapılan her şeyin esasen bir borç teşkil ettiğine inanırlar. (Balzac)
♥ Kadınla müziğin yaşı olmaz. ( Oliver Goldsmith )
♥ Güzel bir kadın gözü, iyi bir kadınsa gönlü okşar. ( Napoleon )
♥ Kadın her şeyi affeder fakat asla unutmaz. ( Conficius )
♥ Bir kadının güzelliği, ancak sevmeye başladığı zaman meydana çıkar. ( La Bruyere )
♥ Kişiye imandan sonra verilen şeylerin en hayırlısı saliha kadındır. ( Hz. Ömer )
♥ Kadınlar, erkeklerden daha çok hikmet sahibidirler, daha az bilir, daha çok anlarlar. ( J. Duhamel )
♥ Kadın kocasının, delikanlılıkta sevgilisi, olgun çağda arkadaşı,ihtiyarlıkta da hasta bakıcısıdır.(Bacon)
♥ İnsan gerçekten bir kadını severse,onun gözünde dünyadaki bütün öteki kadınlar kesin olarak manasını kaybeder. (Oscar Wilde )
♥ Kadınların aşkları suya yazılmış inançlarıda kuma çizilmiştir. (AYTOUN)
♥ Kadınların üzüntüsü yaz fırtınası gibidir;şiddetli ama kısa olur.(JOANNA BAİLLİE)
♥ Kadın insanın gölgesi gibidir; kovalarsanız kaçar, kaçarsanız kovalar. (CHAMFORT)
♥ Erkekler, kadınlara istediklerini söylerler; kadınlar, erkeklere istediklerini yaparlar. (DE SEGUR)
♥ Kadınların çoğu, resimleri kadar genç değildir.(SİR MAX BEERBOHM)
♥ Kadınlar, gururlarını kurtaran yalanlardan hoşlanırlar. (G.F.ATHERTON)
♥ Kadınların ellerine düşeceğine kucaklarına düş. (BİERCE)
♥ Kadınların en büyük suçları erkeklere benzemek istemeleridir. (DE MAİSTRE)
♥ Kadının namusunu erkeklere karşı koruması, ününü kadınlara karşı korumasından çok daha kolaydır. (ROCHEBRUNE)
♥ Kadının kötüsü kadar kötü, iyisi kadar da iyi bir yaratık yoktur. (EURİPİDES)
♥ Bir kedinin dokuz canı, bir kadının da dokuz kedi kadar canı vardır. (FULLER)
♥ İyi bir kadın bir erkeği etkiler,zeki bir kadın onda ilgi uyandırır,güzel bir kadın büyüler,anlayışlı bir kadın ise ona sahip olur. ( Helen Rowland )
♥ Kadın kendi başına ne gül goncasıdır, ne de diken.Koklamasını bilirsen gül,tutmasını bilmezsen diken olur.( Refik Halid Karay )
♥ Kadınların gözleri keskin, zekaları uyanık, düşünceleri vesveseli olur . ( Guy de Maupassant )
♥ Kadınlarda feci olan şey , ne onlarla ne de onlarsız yaşanabilmesidir. (Byron )
♥ Kadınlar sevmedikleri adama hiç acımazlar .(Alexandre Dumas Filles )
♥ Bir kadın ya sever , ya da nefret der ; ortası yoktur.( Pubillius Syrus )
♥ Kadın öyle bir konudur ki , onu ne kadar incelersen incele herzaman yepyenidir. ( Tolstoy )
♥ En mükemmel kadın , çocuklarına babalarının yokluğunda baba olabilecek kadındır . ( Goethe )
♥ Kadınlar kendilerini sevenler için değil, onlara hükmedenler için can verirler. ( H. Edip Adıvar )
♥ Bir uygarlığın seviyesini ölçmek isterseniz, derhal kadının hayat şartlarına bakın. ( Stuart Mill )
♥ Krallar gibi kadınlar da kendileri için yapılan her şeyin esasen bir borç teşkil ettiğine inanırlar. (Balzac)
♥ Kadınla müziğin yaşı olmaz. ( Oliver Goldsmith )
♥ Güzel bir kadın gözü, iyi bir kadınsa gönlü okşar. ( Napoleon )
♥ Kadın her şeyi affeder fakat asla unutmaz. ( Conficius )
♥ Bir kadının güzelliği, ancak sevmeye başladığı zaman meydana çıkar. ( La Bruyere )
♥ Kişiye imandan sonra verilen şeylerin en hayırlısı saliha kadındır. ( Hz. Ömer )
♥ Kadınlar, erkeklerden daha çok hikmet sahibidirler, daha az bilir, daha çok anlarlar. ( J. Duhamel )
♥ Kadın kocasının, delikanlılıkta sevgilisi, olgun çağda arkadaşı,ihtiyarlıkta da hasta bakıcısıdır.(Bacon)
♥ İnsan gerçekten bir kadını severse,onun gözünde dünyadaki bütün öteki kadınlar kesin olarak manasını kaybeder. (Oscar Wilde )
Erkeklere Özel Sözler (Anonim)
♥ Erkekler dusman degildir, onlar da kurbandir. Gercek dusman kadinin kendini inkaridir.
♥ Erkekler kahve gibidirler. En iyileri zengin ve sicaktir, sizi butun gece ayakta tutabilirler.
♥ Gidersem dönmem,döneceksem zaten gitmem,sen gidiyorsan eger,firar serbest üstelemem.
♥ Seni benim yerime bir başkası sevecekse kefenler içerisinde kara topraklar sevsin
♥ Allah cenneti neden yarattı anladım ama melekleri sen varken neden yarattı işte onu anlamadım bitanem.
♥ Gözlerin, kara kalbimde bir yara, sen istemesende beni, benim canım ugruna Feda...
♥ Keşke hep çocuk kalsam da kalbim yerine dizlerim kanasa...
♥ Sen bir liseli ben ise seni seven bir serseri hor görme be liseli şu gördüğün serseri bir liseli eseri.
♥ Seni severim senisevenide severim ama seni benimkadar seveni kurşuna dizerim...
♥ Erkekler kahve gibidirler. En iyileri zengin ve sicaktir, sizi butun gece ayakta tutabilirler.
♥ Gidersem dönmem,döneceksem zaten gitmem,sen gidiyorsan eger,firar serbest üstelemem.
♥ Seni benim yerime bir başkası sevecekse kefenler içerisinde kara topraklar sevsin
♥ Allah cenneti neden yarattı anladım ama melekleri sen varken neden yarattı işte onu anlamadım bitanem.
♥ Gözlerin, kara kalbimde bir yara, sen istemesende beni, benim canım ugruna Feda...
♥ Keşke hep çocuk kalsam da kalbim yerine dizlerim kanasa...
♥ Sen bir liseli ben ise seni seven bir serseri hor görme be liseli şu gördüğün serseri bir liseli eseri.
♥ Seni severim senisevenide severim ama seni benimkadar seveni kurşuna dizerim...
Erkeklere Özel Sözler
♥ Cogu erkek, bir takim elbise bile secemeyecekleri kadar los isikta bir kiza asik olmuslardir. » MAURICE CHEVALIER
♥ Iki erkegin en cok birlestigi konu, kadinlar hakkinda sahip olduklari benzer konulardir. » HONORE DE BALZAC
♥ Bir erkek yasadigi yerde degil sevdigi yerdedir. » LATIN ATASOZU
♥ Derinlerdeki hazineler bile, bir kadinin askina tutsak olmus bir erkegin hissettigi rahat kadar degerli degildir. » THOMAS MIDDLETON
♥ Bir erkek sevdigi iste calisirsa, cok nadiren isi yuzunden sagligi bozulur. » HONORE DE BALZAC
♥ Asik bir erkek, evlenene kadar eksiktir. Evlendikten sonra ise bitmistir. » ZSA ZSA GABOR
♥ Daglar yaklastikca daha ulu gorunurler, ama buyuk erkekler bu yonden daglara benzemezler. » LADY BLESSINGTON
♥ Bir erkegin evi, disaridan onun kalesi gibi gorunebilir; oysa iceriden daha cok cocuk odasina benzer. » CLARE BOOTH LUGE
♥ Erkekler yattiklari her kadini sevmezler, sevdikleri kadinlarla yatmazlar. » DIDEROT
♥ Erkekler kalpleriyle degil, dusunceleriyle yasar. » CEHOV
♥ Butun erkekler koca bebeklerdir. » D. H. LAWRENCE
♥ Altin atesle, kadin altinla, erkek de kadinla erir. » PISAGOR
♥ Iki erkegin en cok birlestigi konu, kadinlar hakkinda sahip olduklari benzer konulardir. » HONORE DE BALZAC
♥ Bir erkek yasadigi yerde degil sevdigi yerdedir. » LATIN ATASOZU
♥ Derinlerdeki hazineler bile, bir kadinin askina tutsak olmus bir erkegin hissettigi rahat kadar degerli degildir. » THOMAS MIDDLETON
♥ Bir erkek sevdigi iste calisirsa, cok nadiren isi yuzunden sagligi bozulur. » HONORE DE BALZAC
♥ Asik bir erkek, evlenene kadar eksiktir. Evlendikten sonra ise bitmistir. » ZSA ZSA GABOR
♥ Daglar yaklastikca daha ulu gorunurler, ama buyuk erkekler bu yonden daglara benzemezler. » LADY BLESSINGTON
♥ Bir erkegin evi, disaridan onun kalesi gibi gorunebilir; oysa iceriden daha cok cocuk odasina benzer. » CLARE BOOTH LUGE
♥ Erkekler yattiklari her kadini sevmezler, sevdikleri kadinlarla yatmazlar. » DIDEROT
♥ Erkekler kalpleriyle degil, dusunceleriyle yasar. » CEHOV
♥ Butun erkekler koca bebeklerdir. » D. H. LAWRENCE
♥ Altin atesle, kadin altinla, erkek de kadinla erir. » PISAGOR
♥ AŞK ve SEVGİ SÖZLERİ ♥
♥ Sevmek kolay olsaydı herkes severdi senin herkesi sevdiğn gibi
♥ Bir şarkı dinle içinde adım geçsin bir şiir yaz sevgimden bahsetsin bir resim yap içine beni gizlesin bir yol çiz seni bana benide sana getirsin.
♥ Ben,seni ne aklım ile nede kalbim ile sevdim.olurya,birgün kalp durur akıl da unutursa,ruhum ebedidr.ne durur ne de unutur...
♥ Bigün Ayrılık Olsa Bile Kalbim Senle Kalacak Çünkü Kalp Yanlızca Aşık Olduğu Kişinin Yanında Atar.
♥ Sen arayınca telefonum heyecandan titriyor.
♥ Razıyım ömrümü sonsuza kadar gözlerinin büyüsüne hapsetmeye
♥ Eğer birgün ağlamak istersen beni ara.Seni güldürmek için söz veremem ama oturur seninle birlikte ağlarım be gülüm.
♥ Küsen biz isek neden kelimeler elele tutusmuyor.küsen onlar ise GÖZLERIN NEDEN ESKISI GIBI BAKMIYOR
♥ Sen varya sen, ayni sigaram gibisin. Dumani gözlerin, külü dudaklarin. Yalniz aranizda bir fark var. Sigarami ben, beni ise sen yakiyorsun.
♥ Şimdi uzaklardasın benimle değil ben ise yalnızım seninle değil adın kalbimde dilimde değil kalbim seninle içimde değil seni çok seviyorum elimde değil.
♥ Bir nasihat: Kendine dikkat et. Bir rica: Sakın değisme! Bir Dilek : Beni unutma. Bir Yalan : Seni hiç sevmiyorum. Bir Gercek : Seni çok özlüyorum.
♥ Bugün sana söylediğim sözlerin bir önemi yok, yarın unutursun Ama yarın kalacak tek şey, seni sevdiğimi bilmen olacak!
♥ Keşke hep çocuk kalsam da kalbim yerine dizlerim kanasa...
♥ Sen bir liseli ben ise seni seven bir serseri hor görme be liseli şu gördüğün serseri bir liseli eseri.
♥ Her gün kitap okuyorum ama hep ayni satirdayim, neden mi?cunku hep seni dusunuyorum.
♥ Bir soluk kadar yakın, yıldızlar kadar uzak derler sevgi için. Uzanırsın yetişemezsin, yetişirsin dokunamazsın, dokunursun vazgeçemezsin ama unutamazsın.
♥ Ölsen bile benden kurtulamazsın: Kefen olur bedenini sararım yagmur olur, mezarına yağarım çicek olur mezarında açarım...
♥ Sana kavuşana dek zamanı küçültüp bir saniyeye sığdırmak sana kavuştuktan sonra her bir saniyeyi bi ömür yaşamak isterdim.
♥ Kalbin kendine has nedenleri vardir ki, akıl hiç bir zaman anlayamaz.
♥ Biz sevdiğimizi iki öpücük için değil aynı yastığa baş koymak için severiz.
♥ Vereyimde al git emanetini söylesene hangi kurşun senindi.
♥ Yaşamanın anlamı paylaşmaksa,paylaşmak sevgiyse,sevgi cansa,sen hep canımsın...
♥ Kalbimde 3 çicek yetiştirdim sevmek, sevilmek,beklemek sen bunların ikisini kopardın bana kalan beklemek...
♥ Bir şarkı dinle içinde adım geçsin bir şiir yaz sevgimden bahsetsin bir resim yap içine beni gizlesin bir yol çiz seni bana benide sana getirsin.
♥ Ben,seni ne aklım ile nede kalbim ile sevdim.olurya,birgün kalp durur akıl da unutursa,ruhum ebedidr.ne durur ne de unutur...
♥ Bigün Ayrılık Olsa Bile Kalbim Senle Kalacak Çünkü Kalp Yanlızca Aşık Olduğu Kişinin Yanında Atar.
♥ Sen arayınca telefonum heyecandan titriyor.
♥ Razıyım ömrümü sonsuza kadar gözlerinin büyüsüne hapsetmeye
♥ Eğer birgün ağlamak istersen beni ara.Seni güldürmek için söz veremem ama oturur seninle birlikte ağlarım be gülüm.
♥ Küsen biz isek neden kelimeler elele tutusmuyor.küsen onlar ise GÖZLERIN NEDEN ESKISI GIBI BAKMIYOR
♥ Sen varya sen, ayni sigaram gibisin. Dumani gözlerin, külü dudaklarin. Yalniz aranizda bir fark var. Sigarami ben, beni ise sen yakiyorsun.
♥ Şimdi uzaklardasın benimle değil ben ise yalnızım seninle değil adın kalbimde dilimde değil kalbim seninle içimde değil seni çok seviyorum elimde değil.
♥ Bir nasihat: Kendine dikkat et. Bir rica: Sakın değisme! Bir Dilek : Beni unutma. Bir Yalan : Seni hiç sevmiyorum. Bir Gercek : Seni çok özlüyorum.
♥ Bugün sana söylediğim sözlerin bir önemi yok, yarın unutursun Ama yarın kalacak tek şey, seni sevdiğimi bilmen olacak!
♥ Keşke hep çocuk kalsam da kalbim yerine dizlerim kanasa...
♥ Sen bir liseli ben ise seni seven bir serseri hor görme be liseli şu gördüğün serseri bir liseli eseri.
♥ Her gün kitap okuyorum ama hep ayni satirdayim, neden mi?cunku hep seni dusunuyorum.
♥ Bir soluk kadar yakın, yıldızlar kadar uzak derler sevgi için. Uzanırsın yetişemezsin, yetişirsin dokunamazsın, dokunursun vazgeçemezsin ama unutamazsın.
♥ Ölsen bile benden kurtulamazsın: Kefen olur bedenini sararım yagmur olur, mezarına yağarım çicek olur mezarında açarım...
♥ Sana kavuşana dek zamanı küçültüp bir saniyeye sığdırmak sana kavuştuktan sonra her bir saniyeyi bi ömür yaşamak isterdim.
♥ Kalbin kendine has nedenleri vardir ki, akıl hiç bir zaman anlayamaz.
♥ Biz sevdiğimizi iki öpücük için değil aynı yastığa baş koymak için severiz.
♥ Vereyimde al git emanetini söylesene hangi kurşun senindi.
♥ Yaşamanın anlamı paylaşmaksa,paylaşmak sevgiyse,sevgi cansa,sen hep canımsın...
♥ Kalbimde 3 çicek yetiştirdim sevmek, sevilmek,beklemek sen bunların ikisini kopardın bana kalan beklemek...
Etiketler:
Aşk sözleri,
duygular,
erkekler,
gönül,
kalp,
kızlar,
sevgi sözleri,
yorumlar
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)